Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana uszczelniacza skrzyni w miejscu gdzie wchodzi półoś.
Autor Wiadomość
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-06-2009, 12:10   Wymiana uszczelniacza skrzyni w miejscu gdzie wchodzi półoś.

Wymiana uszczelniacza skrzyni w miejscu gdzie wchodzi półoś. Cieknie mi z tego miejsca . Ktos wie jak to wymienic?Najlepiej krok po kroku . Czy trzeba wyciągac skrzynke ? I moze jeszcze zna numer uszczelniacza? Skrzynia chyba F5M42 .Auto Galant EA2W SE.
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 30-06-2009, 12:34   

Nie trzeba wyciagac skrzynki.
-odkrec kolo
-odkrec nakretke na polosi (32mm)
-odkrec zacisk hamulca (2x17), i przewod hamulcowy od zwrotnicy (10m), odciagnij na bok
-odkrec sworzen gornego wahacza (17mm)
-odkrec mocowanie amora z wahaczem dolnym prostym (17lub19mm)
-odkrec wahacz dolny prosty od zwrotnicy(19lub 22mm)
-rozczep wahacze
-wyciagnij polos z przegobem ze zwrotnicy
-wyciagnij polos za skrzynki podwazajac delikatnie przegob wewnetrzny
-wydlub uszczelniacz
nabij nowy i skrec wszystko do kupy w odwrotnej kolejnosci
Mam nadzieje ze troche pomoglem, jak masz jakies watpliwosci to pytaj.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-06-2009, 12:43   

Chodzi mi głównie w jaki sposób go wydlubać i później nabic nowy ? Jakies specjalne narzędzia bedą potrzebne ?
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 30-06-2009, 12:50   

Ja go wydlubalem przy pomocy tej dzwigni co jest w kpl z oryginalnym lewarkiem :lol: (taki pret z hakiem z jednej strony i cos jak plaski srubokret z drugiej), trzeba to robic rownomiernie z kilku stron po milimetrze i wyjdzie.
Nabijalem delikatnie z kazdej strony malym mlotkiem a potem przylozylem ten zuzyty i po nim dobijalem do oporu (slychac inny dzwiek gdy dojdzie do konca.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
ucznios 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-10-2010, 13:40   

Witam, mam właśnie problem z uszczelniaczem od strony półosi. W ostatni piątek wymieniałem uszczelniacz , ale młody mechanik chyba spaprał robotę bo w weekend mój Galuś strasznie krwawił, wszędzie zostawiałem plamy oleju ze skrzyni. W poniedziałek pojechałem na poprawkę, okazało się że uszczelniacz wypadł z docelowego miejsca.. poprawkę robił już inny mechanik z tego warsztatu, dobijał delikatnie, widać, że się przykładał do roboty. wczoraj nigdzie plam nie było dzisiaj znowu zaczął się "pocić" :( nie wiem co mam robić - oczywiście jadę jeszcze raz na poprawkę, ale ile można!? może Wy mieliście podobne problemy, albo znacie przyczynę tego "krwawienia", Proszę o pomoc.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-10-2010, 14:09   

ucznios, wadliwy uszczelniacz, albo wadliwy montaż.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-10-2010, 15:57   

Ja kiedyś wbiłem zbyt daleko i się pocił. Trzeba zerknąć na półoś, czy nie jest przypadkiem lekko wytarta w miejscu uszczelniacza. W takim wypadku jedyny sposób to skrócenie sprężynki na uszczelniaczu, ale rozwiązanie to ma też swoje wady.
 
 
ucznios 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-10-2010, 23:50   

Dzięki za pomoc, jutro zamawiamy nowy uszczelniacz i próbujemy jeszcze raz. pozdrówki.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 19-12-2019, 13:57   

Cieknie mi z tego miejsca jak na zdjęciu z uszczelniacza simeringu półosi skrzyni w miejscu gdzie wchodzi półoś długa. Jaki powinien być numer katalogowy tego uszczelniacza? Czy to będzie to MD755904? Brać firmę Corteco najlepiej ? Skrzynia F5m42 silnik v6


[img][/img]
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2019, 14:10   

savagger995, tak, MD755904, zamiennie MD755526. Corteco będzie OK, jednak ja niedawno na alle... kupiłem oryginał Mitsubishi za 30 zł...
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-05-2020, 20:16   

Dzisiaj kupiłem właśnie ten uszczelniacz z Corteco a w środku NOK bh5276e,oryginał by to był?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11160
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-05-2020, 21:04   

Często w pudełkach Corteco siedzą sobie Noki :)
_________________

 
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-05-2020, 21:41   

Ciekawy jestem,zapłaciłem za niego niecałe 13 zeta,może się nie rozcieknie od razu :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-05-2020, 21:48   

jak wiele razy pisałem - nok robi na pierwszy montaż, więc to dobra firma, ALE - ma różnej jakości uszczelniacze różniące się materiałem
najpopularniejszy ACM (kauczuk akrylowy), ale można się pokusić o coś lepszego (np. FPM - kauczuk fluorowy) - wtedy i cena wyższa
 
 
joujoujou 
Forumowicz
łysy i brzydki.


Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 3435
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 26-05-2020, 23:23   

NOK w ogóle jeszcze robi uszczelniacze z FPM/FKM? Ostatnio widuję tylko EPDM, nad czym zresztą bardzo boleję.

Kiedyś z FKM na pierwszy montaż szły z KOYO i chyba lepszych nie było. Szkoda, teraz już chyba tylko łożyska robią.
_________________
Pozdr,

jou

Gość, skomentuj niebieską corolkę.

Gość, skomentuj samochodzik na baterie!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.