 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nowy outlander, a teren. |
Autor |
Wiadomość |
WildHunt
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-06-2020, 20:43 Nowy outlander, a teren.
|
|
|
Witam.
Przymierzam się do zakupy nowego Outlander i mam pytanie co do napędu 4x4.
Z filmów redaktorów na yt można się dowiedzieć, że to bulwarówka i strach zjechać na szuter, ale o nowej Vitarze wypowiadaja się w podobnym tonie, a brat śmiga, aż miło w terenie:)
Nie chodzi mi o ciężki offroad, tylko jazda po leśnych drogach, błoto/piach, strome podjazdy i zjazdy. (rozważam założenie jakiś AT np geolandary)
Druga rzecz, na ile mułowaty jest silnik w codziennym odczuciu (2,0 benzyna CVT) bo ponad 12s/100km nie zachęca.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 17-06-2020, 15:28
|
|
|
2.0 CVT spokojny jest - przynajmniej tak czuję wsiadając z 2.2 DID AT, dla mnie to może przyspiesza, a 2.2 jakimś demonem przyśpieszenia również nie jest (10, 11? nie pamiętam) ale po trasie gdy wcisnę to jadę, 2.0 nie bardzo.
AWD - na śniegu wjedziesz tam gdzie ośka nie wjedzie, pod górkę na śniegu wjedziesz,
po lesie jeździłem, tak samo jak dużym i nisko osadzonym Vanem, błoto także jakieś przejechałem, jedynie co to całe to AWD poległo na korsykańskich wyślizganych pochyłych kamieniach, może AWD dałoby radę gdyby nie szosowe opony i brak jakiejkolwiek przyczepności.
Ale teren? teren terenowi, piach piachowi czy błoto błotu nie równe.
Najlepiej pożycz na weekend i sprawdź sam. |
|
|
|
 |
kotakot
Forumowicz
Auto: był Lancer '07, jest 03 '19
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 126 Skąd: Grudziądz-Toruń-Wawa
|
Wysłany: 22-08-2020, 20:27
|
|
|
Są ròżne filmy na yt, ja widziałem kilka rosyjskich i anglojęzycznych gdzie O3 całkiem nieźle dawał radę, oczywiście nie jest to Pajero ale na jakiś delikatny offroad powinno starczyć. Ja mam na 2wd to w teren się nie zapuszczam. |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 414 Skąd: WPI
|
Wysłany: 10-02-2021, 12:29
|
|
|
Na codzień jeżdżę L200, zawias +4", opony 32", superselect - i w terenie w miarę daje radę. Nie wjedzie tam, gdzie Patrole z 2 blokadami, ale nie ma obciachu.
Tydzień temu odebrałem z salonu Outlandera 2.0 CVT 4WD. To auto nie nadaje się w żaden teren, poza szutrowymi drogami, jakimiś polnymi czy lajtowymi leśnymi dróżkami. Ale nie do tego jest skonstruowane. 4x4 w Outku włącza się, jak elektronika tak zdecyduje (można zblokować bez centralnego dyferencjału - więc na luźnym i raczej przy niskich prędkościach).. Ale powiem tak: świadomie nie kupowałem terenówki, tylko rodzinne wozidło, które w aktualnych warunkach pogodowych spisuje się świetnie na całorocznych Conti AllSeasonContact.
Na tą chwilę zrobione nieco ponad 1000km, na razie Outka docieram, więc bez ciśnienia na autostradach, spokojna jazda ok 2 - 2,5k obrotów - i daje radę. 4x4 na pewno pomaga przy wyjeździe z garażu po oblodzonym zjeździe, na śliskim - wiadomo. Ale do offroadu szukałbym czegoś zupełnie innego.
W swoim po gwarancji zrobię pewnie jakiś lift zawieszenia +2" i poszukam innych (mniejszych) obręczy, bo te 18 to się nadają tylko, żeby ładnie wyglądać.. |
|
|
|
 |
|
|