Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[I 2.0] Zmienne napięcie paska rozrządu.
Autor Wiadomość
Iceviking 
Nowy Forumowicz
Iceviking

Auto: Outlander I, 2.0 benzyna 100KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2020
Posty: 4
Skąd: Kazimierz Biskupi
Wysłany: 19-06-2020, 17:53   [I 2.0] Zmienne napięcie paska rozrządu.

Witam. Zabrałem się za wymianę rozrządu w autku. Wpierw zdjąłem górną osłonę i pasek był lekko wybity ale ładnie napięty. następnie po zdjęciu plastików z dołu spojrzałem na pasek w tym samym miejscu i był on dość luźny. Po jakimś czasie znów się napiął. Zaznaczam że żadne elementy rozrządu nie zostały ruszone a auto nie odpalane pomiędzy tymi zmianami w napięciu paska. pomocy. Ktokolwiek?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-06-2020, 20:51   

Ten typ tak ma. Najwyraźniej pasek jest już bardzo wymęczony.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 23-08-2020, 19:45   

To jest też kwestia w jakim połozeniu znajduje się wał i wałek względem siebie bo w jednym bedzie większe napreżenie paska od strony napinacza a w innym pasek będzie lużniejszy. Wydaje mi się że prędzej się rozciągnie współczesny łańcuch rozrządu niż pasek rozrządu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.