 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[I 2.0] Zmienne napięcie paska rozrządu. |
Autor |
Wiadomość |
Iceviking
Nowy Forumowicz Iceviking
Auto: Outlander I, 2.0 benzyna 100KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2020 Posty: 4 Skąd: Kazimierz Biskupi
|
Wysłany: 19-06-2020, 17:53 [I 2.0] Zmienne napięcie paska rozrządu.
|
|
|
Witam. Zabrałem się za wymianę rozrządu w autku. Wpierw zdjąłem górną osłonę i pasek był lekko wybity ale ładnie napięty. następnie po zdjęciu plastików z dołu spojrzałem na pasek w tym samym miejscu i był on dość luźny. Po jakimś czasie znów się napiął. Zaznaczam że żadne elementy rozrządu nie zostały ruszone a auto nie odpalane pomiędzy tymi zmianami w napięciu paska. pomocy. Ktokolwiek? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 23-08-2020, 19:45
|
|
|
To jest też kwestia w jakim połozeniu znajduje się wał i wałek względem siebie bo w jednym bedzie większe napreżenie paska od strony napinacza a w innym pasek będzie lużniejszy. Wydaje mi się że prędzej się rozciągnie współczesny łańcuch rozrządu niż pasek rozrządu. |
|
|
|
 |
|
|