Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Lpg - montaz butli z wielozaworem
Autor Wiadomość
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 29-07-2020, 16:33   [II 2.4 MIVEC] Lpg - montaz butli z wielozaworem

Jestem swiezo po montazu lpg,
Zajrzalem dzisiaj pod auto i widze, że wielozawor skierowany jest przewodami w dół. Wg. mnie daje to niebezpieczeństwo uszkodzenia pezy najechaniu tyłem na przeszkodę.
Możecie zobaczyc jak to u Was wygląda?
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
Ostatnio zmieniony przez parian 30-07-2020, 08:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-07-2020, 21:55   

raczej nie da się inaczej - bo otwór w butli jest z reguły pod kątem i do tego dopasowuje się wielozawór
jeśli się go założy przewodami w górę, to trafią na podłogę
zakładam, że mówimy o butli pod autem a nie w miejscu koła zapasowego w bagażniku?
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 30-07-2020, 08:39   

Pod autem. Poprawiłem 1 post bo coś zdjęcie mi się nie wkleiło.
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-07-2020, 21:37   

teraz widzę zdjęcie i niestety trudno mi ocenić bo specjalistą nie jestem :)
ja myślałem o takiej butli:


jednak wg mnie najlepszym wskaźnikiem czy jest dobrze powinien być poziom gazu na wskaźniku, gdyż pływak musi być umieszczony odpowiednio (no chyba, że czujnik można zamontować po 2 stronach a nie tylko w jednej pozycji)
 
 
m_przemek 
Forumowicz

Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 31-07-2020, 09:06   

parian, U mnie jest podobnie tylko zawór mam mniejszy, albo butlę większą u mnie 50l. I u mnie przewody wychodzą z pod tego plastiku nie ma tych kątowych jak u Ciebie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 31-07-2020, 09:42   

ZBiorniki Bormet do montazu pod samochodem tak mają. Podobnie miałem w 307sw.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 02-08-2020, 06:11   

Krzyżak, taki zbiornik jak z Twojego zdjęcia to chyba nie da rady, musiałby wisieć do góry nogami, żeby był dostęp do wielozaworu.
Na wskazania stanu lpg nie ma u mnie co patrzeć - podgięty pływak.
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-08-2020, 13:11   

parian napisał/a:
musiałby wisieć do góry nogami, żeby był dostęp do wielozaworu
właśnie dlatego napisałem, że ten zbiornik zamontowany odwrotnie wielozawór miałby w podłodze :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.