 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.4 MIVEC] Lpg - montaz butli z wielozaworem |
Autor |
Wiadomość |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 29-07-2020, 16:33 [II 2.4 MIVEC] Lpg - montaz butli z wielozaworem
|
|
|
Jestem swiezo po montazu lpg,
Zajrzalem dzisiaj pod auto i widze, że wielozawor skierowany jest przewodami w dół. Wg. mnie daje to niebezpieczeństwo uszkodzenia pezy najechaniu tyłem na przeszkodę.
Możecie zobaczyc jak to u Was wygląda?
 |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
Ostatnio zmieniony przez parian 30-07-2020, 08:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2020, 21:55
|
|
|
raczej nie da się inaczej - bo otwór w butli jest z reguły pod kątem i do tego dopasowuje się wielozawór
jeśli się go założy przewodami w górę, to trafią na podłogę
zakładam, że mówimy o butli pod autem a nie w miejscu koła zapasowego w bagażniku? |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 30-07-2020, 08:39
|
|
|
Pod autem. Poprawiłem 1 post bo coś zdjęcie mi się nie wkleiło. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2020, 21:37
|
|
|
teraz widzę zdjęcie i niestety trudno mi ocenić bo specjalistą nie jestem
ja myślałem o takiej butli:
jednak wg mnie najlepszym wskaźnikiem czy jest dobrze powinien być poziom gazu na wskaźniku, gdyż pływak musi być umieszczony odpowiednio (no chyba, że czujnik można zamontować po 2 stronach a nie tylko w jednej pozycji) |
|
|
|
 |
m_przemek
Forumowicz
Auto: Outlander II LPG, Colt 1,3 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Lut 2017 Posty: 80 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 31-07-2020, 09:06
|
|
|
parian, U mnie jest podobnie tylko zawór mam mniejszy, albo butlę większą u mnie 50l. I u mnie przewody wychodzą z pod tego plastiku nie ma tych kątowych jak u Ciebie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-07-2020, 09:42
|
|
|
ZBiorniki Bormet do montazu pod samochodem tak mają. Podobnie miałem w 307sw. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 02-08-2020, 06:11
|
|
|
Krzyżak, taki zbiornik jak z Twojego zdjęcia to chyba nie da rady, musiałby wisieć do góry nogami, żeby był dostęp do wielozaworu.
Na wskazania stanu lpg nie ma u mnie co patrzeć - podgięty pływak. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-08-2020, 13:11
|
|
|
parian napisał/a: | musiałby wisieć do góry nogami, żeby był dostęp do wielozaworu | właśnie dlatego napisałem, że ten zbiornik zamontowany odwrotnie wielozawór miałby w podłodze |
|
|
|
 |
|
|