 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Swap silnika 4D56 |
Autor |
Wiadomość |
santman1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2020 Posty: 1 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 26-09-2020, 15:04 Swap silnika 4D56
|
|
|
Witam kolegów i koleżanki.
Siedzę tu od jakiegoś czasu bez konta, ale sprawy zaszły tak daleko że potrzeba mi waszej pomocy. Posiadam L200 gen IV z roku 2007 - 2,5 DID 100KW. Silnikowi się klękło - jest to dokładnie 4D56. Aut obecnie służy mi do zabawy / pracy - ale w zasadzie tylko terenowo. Hamownia wykazała ok 70 koni z fabrycznych 136, a kolejne regeneracje turbiny / egr / ect. nie przynoszą efektów. Myślę poważnie o zmianie silnika bo aktualnie auto jest niejezdne. W terenie to w zasadzie tylko reduktor i katowanie na jedynce bo na dwójce już gaśnie.
Pytanie o skomplikowanie wymiany na 4D56U ew 4d56HP. Tych silników jest najwięcej na rynku. Czy są zestawy do podłączenia skrzyni biegów czy może pasować będzie plug & play ? To samo z poduszkami ? - nie będzie konieczności przespawania ? Czy całość elektroniki jest wtedy do wymiany ? Może ktoś już praktykował takie posunięcie ?
Ewentualnie będę wdzięczny na silniki 4D56 z L200 w dobrym stanie do sprzedania
Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-09-2020, 09:12 Re: Swap silnika 4D56
|
|
|
santman1 napisał/a: | Witam kolegów i koleżanki.
Siedzę tu od jakiegoś czasu bez konta, ale sprawy zaszły tak daleko że potrzeba mi waszej pomocy. Posiadam L200 gen IV z roku 2007 - 2,5 DID 100KW. Silnikowi się klękło - jest to dokładnie 4D56.. |
Podaj nr VIN swojego L200
A wtryski sprawdzałeś? Ciśnienie w cylindrach sprawdzałeś? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|