Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 4D56
Autor Wiadomość
santman1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi L200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2020
Posty: 1
Skąd: Nidzica
Wysłany: 26-09-2020, 15:04   Swap silnika 4D56

Witam kolegów i koleżanki.

Siedzę tu od jakiegoś czasu bez konta, ale sprawy zaszły tak daleko że potrzeba mi waszej pomocy. Posiadam L200 gen IV z roku 2007 - 2,5 DID 100KW. Silnikowi się klękło - jest to dokładnie 4D56. Aut obecnie służy mi do zabawy / pracy - ale w zasadzie tylko terenowo. Hamownia wykazała ok 70 koni z fabrycznych 136, a kolejne regeneracje turbiny / egr / ect. nie przynoszą efektów. Myślę poważnie o zmianie silnika bo aktualnie auto jest niejezdne. W terenie to w zasadzie tylko reduktor i katowanie na jedynce bo na dwójce już gaśnie.

Pytanie o skomplikowanie wymiany na 4D56U ew 4d56HP. Tych silników jest najwięcej na rynku. Czy są zestawy do podłączenia skrzyni biegów czy może pasować będzie plug & play ? To samo z poduszkami ? - nie będzie konieczności przespawania ? Czy całość elektroniki jest wtedy do wymiany ? Może ktoś już praktykował takie posunięcie ?

Ewentualnie będę wdzięczny na silniki 4D56 z L200 w dobrym stanie do sprzedania :)

Pozdrawiam serdecznie.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-09-2020, 09:12   Re: Swap silnika 4D56

santman1 napisał/a:
Witam kolegów i koleżanki.

Siedzę tu od jakiegoś czasu bez konta, ale sprawy zaszły tak daleko że potrzeba mi waszej pomocy. Posiadam L200 gen IV z roku 2007 - 2,5 DID 100KW. Silnikowi się klękło - jest to dokładnie 4D56..

Podaj nr VIN swojego L200
A wtryski sprawdzałeś? Ciśnienie w cylindrach sprawdzałeś?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.