Dziwny dźwięk powyżej ok 6.5k obrotów. |
Autor |
Wiadomość |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 18-11-2020, 10:55 Dziwny dźwięk powyżej ok 6.5k obrotów.
|
|
|
Nie wiem na ile słyszalny będzie dla was na filmiku (ja go słyszę bo wiem, że tam jest). No ale może coś poradzicie co to może być? Generalnie to chodzi wsio normalnie tylko po prostu pojawia się ten niepokojący dźwięk jak by charczenia po przekroczeniu ok 6.5k obrotów. I nie ma różnicy czy na biegu jałowym czy w trakcie jazdy jest to samo.
https://youtu.be/WYgBw_pe_R4 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10688 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-11-2020, 10:58
|
|
|
Panie, mało komu silnik się tyle kreci.... ja tam nic nie słysze, może coś w wibracje wpada. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 18-11-2020, 13:53
|
|
|
A no wiem. Ja też się zdziwiłem jak 1 raz do odciny dalem na jalowym, a tam do 8.5k dochodzi :O
I też mam nadzieję, że to po prostu wibracje, a autko nowe nie jest. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11141 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 18-11-2020, 20:30
|
|
|
Nie słychać niepokojących dźwięków, co nie znaczy, że ich nie ma. Nagraj taki filmik z pod maski. Może tam coś będzie słychać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 19-11-2020, 11:10
|
|
|
Byłem dzisiaj u mechaniora i jak to usłyszał sam się zdziwił ^^, patrzył pod machę to cicho sza więc jest git Powiedział, że bardzo prawdopodobnie coś ma delikatny luz np. na wydechu i po prostu wchodzi w wibracje i o coś tam coś lekko dotyka stąd może być ten dźwięk. Nic poważnego. (Jeździć obserwować) , udziwo dzisiaj jak od niego wracałem to pod sam koniec powrotu sobie jeszcze wyprzedziłem 1 samochodzik i dźwięk się nie pojawił hehe...
Myślę, że temat do zamknięcia. |
|
|
|
 |
Tygr
Forumowicz

Auto: Lancer 2004 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-11-2020, 20:49
|
|
|
Feliks napisał/a: | do 8.5k |
Może masz zdjętą blokadę? |
_________________ My rifle is my best friend. It is my life. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10688 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-11-2020, 00:15
|
|
|
Coś wysoko te 8.5k faktycznie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Feliks
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 99 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 20-11-2020, 12:58
|
|
|
A nie wiem. Kupiłem auto ok 2 miesiecy temu niedaleko poznania. Ale z tego co wiem to rok temu było sprowadzane z Niemiec przez poprzedniego właściciela. Obrotomierz mam do 9k to tak se myślałem, że do 7.5k powinien się kręcić i potem jest już czerwone pole. Na biegu krecilem do właśnie max 7.5k bo potem to już aż strach miałem xD, ale ma ochotę jechać.
Też się właśnie zastanawiałem czy to powinno się tak kręcić bo może i tylko 2.0L, ale zawsze to V6 xD mam zamiar też w jakimś niedalekim okresie czasowym go zhamowac bo dość dobrze się zbiera. Wcześniej 2 lata jeździłem Honda Accord VI Sedan 2.0l vtec 147 kucy z przerobionym całym wydechem na typowo sportowy i tak się nie zbierała jak ten misiek.... A waga podobna tyle, że tam 4 cylindry były. Ale i odcina była przy 6.3k |
|
|
|
 |
|