Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Akumulator
Autor Wiadomość
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 17-04-2007, 19:02   Akumulator

Dawno na forum mnie nie było.Witam wszystkich.Chciałbym się zapytać jaką wartość natężenia mają wasze akumulatory w eclipsach??Mam problem z gaśnięciem silnika
podczas jazdy i czsami na wolnych obrotach spada ponizej 500 i gaśnie albo jak dojezdzam
do skrzyżowania i wciskam sprzęgło czasami też gaśnie.A podczas jazdy żadna z kontrolek
nie informuje mnie o jakimkolwiek problemie.Czyżby silnikczek krokowy?czy może tez byc to spowodowane tym ze mam stary akumulator?(elektryka pada nie ma iskry i silnik gaśnie?) Czy jeżeli odłączam całkowicie akumulator to ustawienia samochodu resetują się?
A po ponownym połączeniu należy go uczyć wolnych obrotów?Help!
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2007, 20:40   

Takumi napisał/a:
podczas jazdy i czsami na wolnych obrotach spada ponizej 500 i gaśnie albo jak dojezdzam
do skrzyżowania i wciskam sprzęgło czasami też gaśnie.A podczas jazdy żadna z kontrolek
nie informuje mnie o jakimkolwiek problemie.Czyżby silnikczek krokowy?


dokładnie albo zepsuty albo niedouczony :)

Takumi napisał/a:
A po ponownym połączeniu należy go uczyć wolnych obrotów?


tak, najlepiej zapalić, włączyć wszystko co się da (odb. elektryczne, włącznie z ogrzewaniem tylnej szyby), i niech chodzi do czasu, dopuki się wentylator chłodnicy nie włączy
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 17-04-2007, 21:15   

Takumi, jedz do warsztatu z akumulatorami to ci akum. sprawdza a wg twojego opisu to masz problem z regulacja wolnych obrotow
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
ciechan
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 18:31   

albo jak mowi kiepuczi i kilku innych lewe powietrze w dolocie - uszczelki pod wtryskiwaczami lub kolektorem dolotowym

moze tez byc sterowanie silniczkiem krokowym w ECU lub jego kondensatory
 
 
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 07-05-2007, 20:59   fura gaśnie

a może to być też problem sprzęgła?tzn za duży docisk tarczy i gaśnie.Pomimo wciśnięcia
nadal ma styczność i gaśnie albo jakaś wyrobiona sprężyna która go nie dociąga?
Mam pytanie czy w kokpicie przy pedałach gazu hamulca sprzęgła jest tam taki bolec.
czyżby służył on do regulacji sprzęgła?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.