 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Akumulator |
Autor |
Wiadomość |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2007, 19:02 Akumulator
|
|
|
Dawno na forum mnie nie było.Witam wszystkich.Chciałbym się zapytać jaką wartość natężenia mają wasze akumulatory w eclipsach??Mam problem z gaśnięciem silnika
podczas jazdy i czsami na wolnych obrotach spada ponizej 500 i gaśnie albo jak dojezdzam
do skrzyżowania i wciskam sprzęgło czasami też gaśnie.A podczas jazdy żadna z kontrolek
nie informuje mnie o jakimkolwiek problemie.Czyżby silnikczek krokowy?czy może tez byc to spowodowane tym ze mam stary akumulator?(elektryka pada nie ma iskry i silnik gaśnie?) Czy jeżeli odłączam całkowicie akumulator to ustawienia samochodu resetują się?
A po ponownym połączeniu należy go uczyć wolnych obrotów?Help! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-04-2007, 20:40
|
|
|
Takumi napisał/a: | podczas jazdy i czsami na wolnych obrotach spada ponizej 500 i gaśnie albo jak dojezdzam
do skrzyżowania i wciskam sprzęgło czasami też gaśnie.A podczas jazdy żadna z kontrolek
nie informuje mnie o jakimkolwiek problemie.Czyżby silnikczek krokowy? |
dokładnie albo zepsuty albo niedouczony
Takumi napisał/a: | A po ponownym połączeniu należy go uczyć wolnych obrotów? |
tak, najlepiej zapalić, włączyć wszystko co się da (odb. elektryczne, włącznie z ogrzewaniem tylnej szyby), i niech chodzi do czasu, dopuki się wentylator chłodnicy nie włączy |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 17-04-2007, 21:15
|
|
|
Takumi, jedz do warsztatu z akumulatorami to ci akum. sprawdza a wg twojego opisu to masz problem z regulacja wolnych obrotow |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
ciechan [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2007, 18:31
|
|
|
albo jak mowi kiepuczi i kilku innych lewe powietrze w dolocie - uszczelki pod wtryskiwaczami lub kolektorem dolotowym
moze tez byc sterowanie silniczkiem krokowym w ECU lub jego kondensatory |
|
|
|
 |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-05-2007, 20:59 fura gaśnie
|
|
|
a może to być też problem sprzęgła?tzn za duży docisk tarczy i gaśnie.Pomimo wciśnięcia
nadal ma styczność i gaśnie albo jakaś wyrobiona sprężyna która go nie dociąga?
Mam pytanie czy w kokpicie przy pedałach gazu hamulca sprzęgła jest tam taki bolec.
czyżby służył on do regulacji sprzęgła? |
|
|
|
 |
|
|