Outlander III Koła/Opony |
Autor |
Wiadomość |
Shyshak92
Nowy Forumowicz Outlander III
Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 15-01-2021, 16:59 Outlander III Koła/Opony
|
|
|
Hej,
2017 Mitsubishi Outlander III MIVEC 2.0 4x4 felgi 18" z fabrycznymi letnimi TOYO 225/55/R18, najechane 16 tysięcy km.
Za 3 tyg ruszam w trasędo Szwajcarii, potrzebuję zimowych lub całorocznych opon.
https://a.allegroimg.com/s1024/0c7916/c65944a54b42915bf8995406395b
Czy najrozsądniej byłoby:
a) założyć całoroczne 18" i sprzedać opony letnie?
b) dokupić zimowe opony w rozmiarze 18? Jeśli tak, to jakie wymiary opony wejdą na felgę? Mogą być węższe?
c) kupić używane 16" stalówki z oponami i zmieniać całe koła?
Budżet +/- 2500zł
Jak z czujnikami ciśnienia? Jestem absolutnie zielony w tym temacie.
Będę wdzięczny za pomoc,
pozdrawiam forumowiczów |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2021, 20:14 Re: Outlander III Koła/Opony
|
|
|
Shyshak92 napisał/a: |
Czy najrozsądniej byłoby:
a) założyć całoroczne 18" i sprzedać opony letnie?
b) dokupić zimowe opony w rozmiarze 18? Jeśli tak, to jakie wymiary opony wejdą na felgę? Mogą być węższe?
c) kupić używane 16" stalówki z oponami i zmieniać całe koła?
Budżet +/- 2500zł
Jak z czujnikami ciśnienia? Jestem absolutnie zielony w tym temacie. |
a) Osobiście nie jestem zwolennikiem całorocznych - ni to dobre na lato, ni na zimę. Ale są tacy co jeżdżą - kwestia preferencji. Myślę, że istotą wyboru są przebiegi jakie się robi. Jeżeli jeździsz nie dużo to całoroczne dadzą radę. W innym wypadku latem mogą się szybko zużyć (bo są bardziej miękkie), a zimą też nie będzie komfortu bezpieczeństwa jak akurat śnieg spadnie.
b) Wymiary masz na nalepce po otwarciu drzwi kierowcy. Co Ci wejdzie na felgę to podpowie dobry wulkanizator, ale po co kombinować?