 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[O3 MIVEC 2.0b CVT] Kontrolka Silnika błąd P01590/U0001 |
Autor |
Wiadomość |
gelo01lbn
Nowy Forumowicz
Auto: MOIII PB 2.0 150KM 4x4 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2020 Posty: 16 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-02-2021, 13:24 [O3 MIVEC 2.0b CVT] Kontrolka Silnika błąd P01590/U0001
|
|
|
Witam - poszukuję porady od użytkowników Oiii w 2.0 benzynie cvt.
Mam możliwość zakupu fajnego Outka, ale problemem jest, że po dłuższym postoju świeci się kontrolka silnika, a odczytanie błędu mówi o niskim napięciu na skrzyni CAN (może coś przekręciłem). Samochód krzyczy również, że słaby aku i problem z łącznością z kluczykiem.
Zastanawiam się, czy to wszystko może wynikać ze słabego aku czy jest to oznaka jakiejś poważniejszej usterki - z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 10-02-2021, 12:15 ]
Dodaję dokładny odczyt z komputera - myślicie, że to tylko kwestia słabego aku? Obawiam się, że może np nie ładować alternator, a nie chcę się wpakować w warsztaty odrazu po zakupie.
Kod błędu Znaczenie
P01590 DTC P1590: Błąd komunikacji TC-SST-ECU do ECM w żądaniu redukcji momentu obrotowego, - zbyt małe napięcie na akumulatorze,
U0001 Powód jak wyżej |
_________________ OIII 2.0 MIVEC CVT 4x4 TOKYO TEAM |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 17-02-2021, 22:03
|
|
|
Miałem ten bład i u mnie to był napinacz paska. Co do akumulatora to sprawdz napięcie na akumulatorze, jesli zdrowy to będzie miał 12.8v oraz sprawdz miernikiem napięcie na włączonym silniku, tu jeśli sie sie nie myle to będzię jakies 14.4v. Moze tez być słaba bateria w kluczyku. A CAN to szyna komunikacyjna, interface między podzespołami. |
|
|
|
 |
|
|