Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[O3 MIVEC 2.0b CVT] Kontrolka Silnika błąd P01590/U0001
Autor Wiadomość
gelo01lbn 
Nowy Forumowicz

Auto: MOIII PB 2.0 150KM 4x4 cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2020
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-02-2021, 13:24   [O3 MIVEC 2.0b CVT] Kontrolka Silnika błąd P01590/U0001

Witam - poszukuję porady od użytkowników Oiii w 2.0 benzynie cvt.

Mam możliwość zakupu fajnego Outka, ale problemem jest, że po dłuższym postoju świeci się kontrolka silnika, a odczytanie błędu mówi o niskim napięciu na skrzyni CAN (może coś przekręciłem). Samochód krzyczy również, że słaby aku i problem z łącznością z kluczykiem.

Zastanawiam się, czy to wszystko może wynikać ze słabego aku czy jest to oznaka jakiejś poważniejszej usterki - z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 10-02-2021, 12:15 ]
Dodaję dokładny odczyt z komputera - myślicie, że to tylko kwestia słabego aku? Obawiam się, że może np nie ładować alternator, a nie chcę się wpakować w warsztaty odrazu po zakupie.

Kod błędu Znaczenie
P01590 DTC P1590: Błąd komunikacji TC-SST-ECU do ECM w żądaniu redukcji momentu obrotowego, - zbyt małe napięcie na akumulatorze,
U0001 Powód jak wyżej
_________________
OIII 2.0 MIVEC CVT 4x4 TOKYO TEAM :)
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 17-02-2021, 22:03   

Miałem ten bład i u mnie to był napinacz paska. Co do akumulatora to sprawdz napięcie na akumulatorze, jesli zdrowy to będzie miał 12.8v oraz sprawdz miernikiem napięcie na włączonym silniku, tu jeśli sie sie nie myle to będzię jakies 14.4v. Moze tez być słaba bateria w kluczyku. A CAN to szyna komunikacyjna, interface między podzespołami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.