Błędy P0170 i P0125 |
Autor |
Wiadomość |
jaztom
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 114 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-03-2021, 18:47 Błędy P0170 i P0125
|
|
|
Zapaliła mi się kontrolka silnika.
Odczyt pokazuje dwa błędy P0170 i P0125.
Możecie objaśnić mi co znaczą w Outlanderze 2.4 160 ps.
Mogą one wskazywać na jeden błąd? |
_________________ nadzieja umiera ostatnia |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20979 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-03-2021, 21:42
|
|
|
Na Twoim miejscu zaczął bym od sprawdzenia szczelności całego dolotu. Trzeba zaślepić zaraz za filtrem powietrza następnie podać z kompresora około 1 bara. Bierzemy pianke do mycia okien lub cokolwiek co się pieni i jedziemy wszystko po kolei, każdy element aż po kolektor ssący i jego wszystkie elementy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
jaztom
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 114 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-03-2021, 16:25
|
|
|
No to trzeba będzie działać.
A ta piana nue dostanie się do silnika? |
_________________ nadzieja umiera ostatnia |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20979 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-03-2021, 17:10
|
|
|
Nie. bo pianę dajesz na elementy dolotu a ciśnienie do wewnątrz układu.
Jeśli będzie nieszczelność to w jej okolicy pojawią się bąble.
To metoda analogiczna jak traktowanie przewodów wysokiego napięcia wodą i szukanie w ciemności przebić . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jaztom
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2014 Posty: 114 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-03-2021, 17:20
|
|
|
🤣🤣🤣 dobrze że zapytałem.
Dam znać czy za skutkowało.
Jeśli wszystko będzie szczelne, jaki byłby następny krok? |
_________________ nadzieja umiera ostatnia |
|
|
|
 |
slavko1982
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2006 2,0 4WD benz+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 2 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
 |
starzec 00
Forumowicz
Auto: outlander l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2019 Posty: 31 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 05-03-2021, 11:23
|
|
|
Wpisz w szukajkę P0170 i P0420 tematy są obficie opisane.
A tak w skrócie P0170 jest to błąd niewłaściwej mieszanki (niekoniecznie ubogiej),może łapie lewe powietrze,może coś z pierwszą sondą. P0420 to niewłaściwa praca katalizatora, może to być konsekwęncja błędu P0170 lub generalnie padnięty katalizator na co lekarstwem jest założenie na drugą sondę emulatora (emulator opisany w którymś temacie o P0420). Ale nie martw się mam to samo, emulator już zakupiony czekam tylko na cieplejsze dni a na P0170 na razie nie pomogła regulacja inst. gazowej. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|