Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówne obroty na luzie
Autor Wiadomość
jack20 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2020
Posty: 1
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 03-01-2021, 13:19   Nierówne obroty na luzie

Witam . mam problem z moim Outlanderem 2.0 did a mianowicie:
Auto kupilem kilka miesiecy temu z problemem przy opalaniu na zimnym silniku- kręcił kilka sekund po czym zapalił. pierwsza diagnoza to wtryski i pompa, filtry, oleje. Nie pomoglo. potem okazało sie ze jest cos upalne w komputerze -wymiana i dalej brak efektu. nastepnie zrobilem rozrusznik alternator po raz drugi ustawiany rozrzad oraz mechanik namierzyl wode w oryginalnym chipie Mitsubishi, po usunięciu chipu auto po wyrzuceniu na luz az do momenty całkowitego zatrzymania sie ma falujace obroty. Po zatrzymaniu sie wszystko wraca do normy. Z odpalaniem jest lepiej ale nie idealnie . na ciepłym pali od tyku . jezeli Macie jakies pomysły bede wdzieczny
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 05-01-2021, 00:13   

Co to orginalny czip? :shock:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2021, 12:55   

czy działa tempomat? myślę o czujniku położenia wałka rozrządu.
zalej filtr paliwa (nie do baku) preparatem do czyszczenia wtrysków liqui moly. (ale skoro były regenerowane to raczej nie to)
sprawdź jak wygląda sitko w baku przy pompie - tam też może się zapchać.
Czy był sprawdzany EGR?
Jakieś dodatkowe atrakcje w trakcie jazdy? dymienie, szarpanie w określonym przedziale obrotów?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.