Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik krokowy Outlander I 2,0, 2003 r. 136
Autor Wiadomość
Razorsl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 12
Skąd: Słupsk
Wysłany: 14-03-2021, 18:07   Silnik krokowy Outlander I 2,0, 2003 r. 136

Hej, potrzebuje pomocy. Padł mi silnik krokowy w moim Outlanderze. W Aso silnik krokowy kosztuje 2300 zł... Postanowiłem kupić, więc go na Aliexpress. Silnik działał super ale tylko 4 miesiące i znowu padł... Samochód ciężko mi odpala na zimnym silniku. Jak silnik jest rozgrzany to odpala od,,strzału". Przepustnicą jest ok, była czyszczone i działa prawidłowo. Czujnik temperatury był ok ale wymieniłem, aku jest nowy, rozrusznik działa prawidłowo, świecę są dobre. Wie ktoś gdzie znajdę taki silnik krokowy? Poniżej zdjęcie silnika krokowego który miałem w pojeździe.

https://drive.google.com/file/d/169nNWDietjcxh77JPmnhQzIYTg6x86ei/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/165JXPrsPUv5Zuwt31MmS3eKrU6ObXQqM/view?usp=drivesdk
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 09-04-2021, 10:12   

Do podanych linków nie mam dostępu więc nie poradzę.

Ze swojej strony mogę dodać że też zamontowałem silniczek z Ali, podziałał też jakieś 4 miesiące. Po rozebraniu silniczka przyczyną jest "zacierająca" się końcówka osi silniczka od strony "du*y", (ten cypelek przy kostce). Oś silniczka od drugiej strony jest podparta na mały łożysku. Błąd projektowy, nie da się tego naprawić ani nasmarować :(

W oryginałach u mnie się wycierają "prowadnice" tego kołeczka co zatyka dziurę w przepustnicy.

Aktualnie jeżdżę na poprzednim fabrycznym uszkodzonym, trochę działa, trochę nie, czasem obroty falują ale da się jeździć. W ostateczności zrobić lewe powietrze zdejmując rurkę od odsysania spalin znad pokrywy zaworów.

Widzę że znalazłeś mój wątek https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=111443

Osobiście właśnie kończę własnej produkcji tester do sterowania krokowców na stole, niby prosta elektronicznie rzecz, ale trzeba się naużerać. Bedę próbować dopasowywać inne modele silniczka, albo spróbuję naprawiać oryginał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.