 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik krokowy Outlander I 2,0, 2003 r. 136 |
Autor |
Wiadomość |
Razorsl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 12 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 14-03-2021, 18:07 Silnik krokowy Outlander I 2,0, 2003 r. 136
|
|
|
Hej, potrzebuje pomocy. Padł mi silnik krokowy w moim Outlanderze. W Aso silnik krokowy kosztuje 2300 zł... Postanowiłem kupić, więc go na Aliexpress. Silnik działał super ale tylko 4 miesiące i znowu padł... Samochód ciężko mi odpala na zimnym silniku. Jak silnik jest rozgrzany to odpala od,,strzału". Przepustnicą jest ok, była czyszczone i działa prawidłowo. Czujnik temperatury był ok ale wymieniłem, aku jest nowy, rozrusznik działa prawidłowo, świecę są dobre. Wie ktoś gdzie znajdę taki silnik krokowy? Poniżej zdjęcie silnika krokowego który miałem w pojeździe.
https://drive.google.com/file/d/169nNWDietjcxh77JPmnhQzIYTg6x86ei/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/165JXPrsPUv5Zuwt31MmS3eKrU6ObXQqM/view?usp=drivesdk |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 09-04-2021, 10:12
|
|
|
Do podanych linków nie mam dostępu więc nie poradzę.
Ze swojej strony mogę dodać że też zamontowałem silniczek z Ali, podziałał też jakieś 4 miesiące. Po rozebraniu silniczka przyczyną jest "zacierająca" się końcówka osi silniczka od strony "du*y", (ten cypelek przy kostce). Oś silniczka od drugiej strony jest podparta na mały łożysku. Błąd projektowy, nie da się tego naprawić ani nasmarować
W oryginałach u mnie się wycierają "prowadnice" tego kołeczka co zatyka dziurę w przepustnicy.
Aktualnie jeżdżę na poprzednim fabrycznym uszkodzonym, trochę działa, trochę nie, czasem obroty falują ale da się jeździć. W ostateczności zrobić lewe powietrze zdejmując rurkę od odsysania spalin znad pokrywy zaworów.
Widzę że znalazłeś mój wątek https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=111443
Osobiście właśnie kończę własnej produkcji tester do sterowania krokowców na stole, niby prosta elektronicznie rzecz, ale trzeba się naużerać. Bedę próbować dopasowywać inne modele silniczka, albo spróbuję naprawiać oryginał. |
|
|
|
 |
|
|