 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Syczenie i większe spalanie 2.0 136KM |
Autor |
Wiadomość |
Globus
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 1 2004 2.0 Benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2020 Posty: 3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 23-04-2021, 10:17 Syczenie i większe spalanie 2.0 136KM
|
|
|
Część. Witam.
Mam taki problem z moim 2.0 136km.
Po odpaleniu silnika słychać dziwne syczenie powietrza gdzieś pod deską rozdzielczą lub maską i wzrosło spalanie z 10 na 12.2L /100. Do tego (co się wcześniej nie zdarzało) częściej wychodzi mi rozmazany pomiar oleju na bagnecie (zimny silnik). Dopiero po rozgrzaniu kilka minut bez bagnetu i wyłączeniu silnika wychodzi pomiar wyraźny i ubywa go ale nie więcej niż wcześniej. W ostatnim czasie zrobiłem kilka tysiący kilometrów czyli sporo więcej niż zazwyczaj na codzień. Czy to już są oznaki końca przygody z tym motorem czy coś mniej poważnego ? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 23-04-2021, 12:01
|
|
|
Prawdopodobnie źródłem syczenia jest pęknięte podciśnienie gdzieś pod maską. Efektem tego też jest zwiększone spalanie. Sprawdź dokładnie wszystkie wężyki, przewody, połączenia itd itp. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|
|