Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3: benzyna czy diesel ?
Autor Wiadomość
Tsutom 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2020
Posty: 4
Skąd: Malbork
Wysłany: 24-06-2021, 05:37   Pajero 3: benzyna czy diesel ?

Posiadam pajero 3 3.2 DiD i dotknęło mnie prawie wszystko o czym można przeczytać na tym forum ;) ale wymieniłem pompę, bak , pozbyłem się rudej i jest dobrze. Pomimo, przykrych niespodzianek autko nadal jest w naszym użytkowaniu, powiem więcej chce kupić drugie ale... no właśnie czy pajero w benzynie cierpi na podobne przypadłości co diesel? Czy tez jest z nim mniej problemów? Wiem ile pali i to mnie nie przeraża, ale czy da inne "ciekawe" rzeczy które trapia benzyniak?
 
 
adam_85 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3.2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021
Posty: 10
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24-06-2021, 12:08   Re: Pajero 3: benzyna czy diesel ?

Tsutom napisał/a:
Posiadam pajero 3 3.2 DiD i dotknęło mnie prawie wszystko o czym można przeczytać na tym forum ;) ale wymieniłem pompę, bak , pozbyłem się rudej i jest dobrze. Pomimo, przykrych niespodzianek autko nadal jest w naszym użytkowaniu, powiem więcej chce kupić drugie ale... no właśnie czy pajero w benzynie cierpi na podobne przypadłości co diesel? Czy tez jest z nim mniej problemów? Wiem ile pali i to mnie nie przeraża, ale czy da inne "ciekawe" rzeczy które trapia benzyniak?


Mój 3.2 did również mnie zmartwił wieloma swoimi głównymi dolegliwościami. W dodatku póki co nie działa. W międzyczasie zastanawiam się jakie są wady i zalety jednostki benzynowej do diesla. Jak generalnie wypada w kwestii obsługi oraz awaryjności 3,5 vs 3,2 :)
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 03-09-2021, 22:23   

Benzyna ma tę zaletę że może wjechać do niektórych stref zielonych w miastach. Za granicąsą już takie strefy , a nasza władza może też narzucić utworzenie takich stref w Polsce.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-09-2021, 04:26   

elektryk napisał/a:
Benzyna ma tę zaletę że może wjechać do niektórych stref zielonych w miastach

Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Nie chodzi o silniki benzynowe, tylko spalinowe. Dla przykładu - jeśli w danej strefie wolno poruszać się tylko pojazdami z silnikami spełniającymi normę powiedzmy Euro 5 lub nowszą, to jest to tak samo dla ropniaka, jak i dla benzyny, żadnej różnicy nie ma.
A w ogóle, to czy diesel ma jakieś zalety ? :P
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 04-09-2021, 10:30   

Jak nie zagazujesz benzyny to spalanie przemawia na korzyść diesla :wink: Natomiast w przypadku pajero znalezienie benzyny to bardzo ciężki temat, same diesle
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-09-2021, 15:52   

apg2312 napisał/a:
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Nie chodzi o silniki benzynowe, tylko spalinowe. Dla przykładu - jeśli w danej strefie wolno poruszać się tylko pojazdami z silnikami spełniającymi normę powiedzmy Euro 5 lub nowszą, to jest to tak samo dla ropniaka, jak i dla benzyny, żadnej różnicy nie ma.
Podaj jakiś przykład, ja się powołuje np na to:
https://www.umwelt-plaket...tka-ekologiczna
Dla benzyny norma Euro 1 czyli podstawowy katalizator montowany od 30 lat, wystarcza na zieloną naklejkę. Dla Diesla, konkretny kolor naklejki zależy od normy Euro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.