Prowadnice zacisku hamulcowego przód. |
Autor |
Wiadomość |
tubel
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2021 Posty: 12 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 23-08-2021, 13:39 Prowadnice zacisku hamulcowego przód.
|
|
|
Witam ostatnio zabrałem się za wymianę tarcz I klocków przód w Outlander 2.4 I mam takie pytanko bo sa dwie prowadnice jedna z gumką druga bez która gdzie ma być? Są wymiarami takie same ale jedna ma gumkę na końcu druga nie .. może już ktoś to przerabiał;)? |
|
|
|
 |
kulman
Nowy Forumowicz kulman
Auto: c crosser 2.2 hdi DCS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 23 Skąd: Imielin
|
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 24-08-2021, 12:14
|
|
|
ta z gumka montujesz na dole |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2021, 21:53
|
|
|
kajos napisał/a: | ta z gumka montujesz na dole |
dokładnie odwrotnie
Górna śruba, z Gumą, na Górze - na niej jest oznaczenie G od Guide pin
na doLe jest śruba bez gumy, oznaczenie na niej L od Lock pin |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-08-2021, 22:04
|
|
|
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
tubel
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2021 Posty: 12 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 24-08-2021, 22:27
|
|
|
Widzę włąsnie że w 2010 roku jest gumka u dołu a w moim 2008roku gumka jest już u góry |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-08-2021, 22:38
|
|
|
Może podczas hamowania coś stukało i mitsu zmieniło prowadnice miejscami. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-08-2021, 21:04
|
|
|
Szkoda, że nie widać, którędy idzie przewód z płynem, bo (kiedyś) Lock był na dole, gdyż zacisk podnosiło się do góry przy wymianie klocków i wymagało to odkręcenia tylko jednej, dolnej śruby. Chodziło o to, żeby gumką nie wyczyścić smaru ze środka podczas montażu.
Technicznie oba otwory w jarzmie są takie same, więc można bez problemu zamontować je dowolnie. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-08-2021, 21:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Szkoda, że nie widać, którędy idzie przewód z płynem |
Przy jednym jak i dwóch tłoczkach przewód z płynem wchodzi centralnie w środek zacisku.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-08-2021, 20:51
|
|
|
na tym zdjęciu widać, że wchodzi od góry, bo tam jest uchwyt na oczko...
w sumie nie wiem dlaczego jest to zamienione w nowej wersji |
|
|
|
 |
|