 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander III 2.0 benzyna |
Autor |
Wiadomość |
DanekRBI
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2021 Posty: 1 Skąd: Bestwina
|
Wysłany: 29-08-2021, 20:07 Outlander III 2.0 benzyna
|
|
|
Cześć.
Mam kilka pytań do posiadaczy Outlandera III 2.0 benzyna po lifcie.
1. Jakie jest dmc samochodu? Na która stronę bym nie wszedł to są różne dane. Chodzi mi po głowie zakup przyczepy campingowej ktora ma dmc 1300 i nie wiem czy zmieszczę się w 3,5t.
2. Jakie są obroty podczas jazdy 100 km/h?
3. Co lepiej brać, manual czy cvt?
4. Czy to prawda, że cvt nie lubi jazdy na wyższych obrotach przez dłuższy czas bo może się uszkodzić? Jeśli tak to co to są wyższe obroty? 3tys? 5tys?
5. Czy Outlander z 2016 w wersji Intense Plus czyli 4x4, podgrzewanymi siedzeniami, skrzynia cvt i ładną tapicerką warty 90 tys zł to dobra oferta?
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi! |
|
|
|
 |
szary11
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT, Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2021 Posty: 15 Skąd: Poland / Białystok
|
Wysłany: 02-08-2022, 20:31
|
|
|
Odpowiedź "spóźniona", ale może się przyda komuś
1. 7 osobowa wersja ma 2225kg DMC, 5 osobowe mają mniejszą ładowność i niższą masę. Więc kwestia modelu czy się zmieścisz w 3,5t.
2. Przy 100km/h i skrzyni CVT obroty oscylują od 2,6 do 3,5 zależnie od nachylenia terenu.
3. Jestem bardzo zadowolony z CVT jako auta do holowania, do manualu nie planuję wracać. Bardzo przyjemnie się manewruje, wysoki komfort i płynność jazdy. Jednak jazda z "setką" nie jest tak bezstresowa jak np. w poprzednim smaxie. Stabilność auta jest nieco gorsza niż forda, misiek bardziej reaguje na wiatr czy nierówności poprzeczne i dla mnie komfortowo i bezstresowo jeździ się w granicach 85-95 (Fordem 10-15 więcej). Średnio mój spalił mi ok. 13.3l/100km z przebiegu ok. 6500km holując 1400DMC i zwykle z rowerami na dachu.
4. Te skrzynie teoretycznie stworzone są do płynnej i spokojnej jazdy. Tak eksploatowane powinny być trwałe. 3tys. raczej nie są wyższymi obrotami ani dla skrzyni ani dla silnika
5. Okazją na pewno nie można tego nazwać na tamten i obecny czas, ale ładny egzemplarz warto rozważyć. |
|
|
|
 |
|
|