 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 3: benzyna czy diesel ? |
Autor |
Wiadomość |
Tsutom
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2020 Posty: 4 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 24-06-2021, 05:37 Pajero 3: benzyna czy diesel ?
|
|
|
Posiadam pajero 3 3.2 DiD i dotknęło mnie prawie wszystko o czym można przeczytać na tym forum ale wymieniłem pompę, bak , pozbyłem się rudej i jest dobrze. Pomimo, przykrych niespodzianek autko nadal jest w naszym użytkowaniu, powiem więcej chce kupić drugie ale... no właśnie czy pajero w benzynie cierpi na podobne przypadłości co diesel? Czy tez jest z nim mniej problemów? Wiem ile pali i to mnie nie przeraża, ale czy da inne "ciekawe" rzeczy które trapia benzyniak? |
|
|
|
 |
adam_85
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3 3.2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021 Posty: 10 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24-06-2021, 12:08 Re: Pajero 3: benzyna czy diesel ?
|
|
|
Tsutom napisał/a: | Posiadam pajero 3 3.2 DiD i dotknęło mnie prawie wszystko o czym można przeczytać na tym forum ale wymieniłem pompę, bak , pozbyłem się rudej i jest dobrze. Pomimo, przykrych niespodzianek autko nadal jest w naszym użytkowaniu, powiem więcej chce kupić drugie ale... no właśnie czy pajero w benzynie cierpi na podobne przypadłości co diesel? Czy tez jest z nim mniej problemów? Wiem ile pali i to mnie nie przeraża, ale czy da inne "ciekawe" rzeczy które trapia benzyniak? |
Mój 3.2 did również mnie zmartwił wieloma swoimi głównymi dolegliwościami. W dodatku póki co nie działa. W międzyczasie zastanawiam się jakie są wady i zalety jednostki benzynowej do diesla. Jak generalnie wypada w kwestii obsługi oraz awaryjności 3,5 vs 3,2 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 03-09-2021, 22:23
|
|
|
Benzyna ma tę zaletę że może wjechać do niektórych stref zielonych w miastach. Za granicąsą już takie strefy , a nasza władza może też narzucić utworzenie takich stref w Polsce. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-09-2021, 04:26
|
|
|
elektryk napisał/a: | Benzyna ma tę zaletę że może wjechać do niektórych stref zielonych w miastach |
Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Nie chodzi o silniki benzynowe, tylko spalinowe. Dla przykładu - jeśli w danej strefie wolno poruszać się tylko pojazdami z silnikami spełniającymi normę powiedzmy Euro 5 lub nowszą, to jest to tak samo dla ropniaka, jak i dla benzyny, żadnej różnicy nie ma.
A w ogóle, to czy diesel ma jakieś zalety ? |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
Tuff
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Cze 2020 Posty: 87 Skąd: KNT
|
Wysłany: 04-09-2021, 10:30
|
|
|
Jak nie zagazujesz benzyny to spalanie przemawia na korzyść diesla Natomiast w przypadku pajero znalezienie benzyny to bardzo ciężki temat, same diesle |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 04-09-2021, 15:52
|
|
|
apg2312 napisał/a: | Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz gdzie. Nie chodzi o silniki benzynowe, tylko spalinowe. Dla przykładu - jeśli w danej strefie wolno poruszać się tylko pojazdami z silnikami spełniającymi normę powiedzmy Euro 5 lub nowszą, to jest to tak samo dla ropniaka, jak i dla benzyny, żadnej różnicy nie ma. | Podaj jakiś przykład, ja się powołuje np na to:
https://www.umwelt-plaket...tka-ekologiczna
Dla benzyny norma Euro 1 czyli podstawowy katalizator montowany od 30 lat, wystarcza na zieloną naklejkę. Dla Diesla, konkretny kolor naklejki zależy od normy Euro. |
|
|
|
 |
|
|