 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 2 problem z ciśnieniem oleju i obrotami |
Autor |
Wiadomość |
chlopakodpajero
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 2.5 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2021 Posty: 2 Skąd: Drawsko
|
Wysłany: 15-09-2021, 23:13 Pajero 2 problem z ciśnieniem oleju i obrotami
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie 😉
Kupiłem Pajero II z 1999 roku z 2.5 motorem.
Auto stało 5 lat bez silnika, silnik był w bagażniku.
Silnik był do remontu (obrócona panewka).
Zregenerowałem wał, nowe korby, holowanie cylindrów itp.... Inaczej, wszystko tak jak powinno być.
Silnik zapalił, chodzi ładnie, lecz mam kilka pytań.
Bo zaświeciło mi się ciśnienie i poziom oleju.
Stało się to następująco i dzieje się praktycznie zawsze tak samo, czyli po odpaleniu i przejechaniu się z 100 metrów zaświeci się poziom oleju. Albo po odpaleniu i dodaniu gazu po chwili.
Ciśnienie zapaliło się tylko dwa razy, teraz jak już to zapali się tylko poziom oleju.
Sprawdziłem ciśnienie oleju i jest tak 1,6 bara na wolnych (mogą być czasem za niskie obroty) , a przy około 2000 jest 5 barów. Tak powinno być? Winę ma czujnik?
Olej oczywiście jest w normie, a nawet troszkę więcej.
To jest jedna sprawa, a druga.
Nie wkręca się wyżej niż 2200-2300 obrotów.
Proszę znawców o pomoc. Robię dużo w mechanice lecz czasem brakuje wiedzy, a to moje pierwsze Pajero.
Pytam o te ciśnienie, bo kiedyś musiało coś się stać że się zatarł.
Pozdrawiam 😉 |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 21-09-2021, 17:17
|
|
|
Nie jestem znawcą ale tak mi przychodzi do głowy: może z pompą oleju coś nie tak-zabrudzony smok, zużycie elementów. |
|
|
|
 |
|
|