Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 2 problem z ciśnieniem oleju i obrotami
Autor Wiadomość
chlopakodpajero 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 2.5 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2021
Posty: 2
Skąd: Drawsko
  Wysłany: 15-09-2021, 23:13   Pajero 2 problem z ciśnieniem oleju i obrotami

Witam wszystkich serdecznie 😉

Kupiłem Pajero II z 1999 roku z 2.5 motorem.
Auto stało 5 lat bez silnika, silnik był w bagażniku.
Silnik był do remontu (obrócona panewka).
Zregenerowałem wał, nowe korby, holowanie cylindrów itp.... Inaczej, wszystko tak jak powinno być.
Silnik zapalił, chodzi ładnie, lecz mam kilka pytań.
Bo zaświeciło mi się ciśnienie i poziom oleju.
Stało się to następująco i dzieje się praktycznie zawsze tak samo, czyli po odpaleniu i przejechaniu się z 100 metrów zaświeci się poziom oleju. Albo po odpaleniu i dodaniu gazu po chwili.
Ciśnienie zapaliło się tylko dwa razy, teraz jak już to zapali się tylko poziom oleju.

Sprawdziłem ciśnienie oleju i jest tak 1,6 bara na wolnych (mogą być czasem za niskie obroty) , a przy około 2000 jest 5 barów. Tak powinno być? Winę ma czujnik?

Olej oczywiście jest w normie, a nawet troszkę więcej.

To jest jedna sprawa, a druga.
Nie wkręca się wyżej niż 2200-2300 obrotów.

Proszę znawców o pomoc. Robię dużo w mechanice lecz czasem brakuje wiedzy, a to moje pierwsze Pajero.

Pytam o te ciśnienie, bo kiedyś musiało coś się stać że się zatarł.

Pozdrawiam 😉
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 21-09-2021, 17:17   

Nie jestem znawcą ale tak mi przychodzi do głowy: może z pompą oleju coś nie tak-zabrudzony smok, zużycie elementów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.