Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chęć zakupu pajero sport
Autor Wiadomość
piotrc5 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 37
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 18-12-2021, 20:20   Chęć zakupu pajero sport

Witam.
Od zawsze podobał mi się pajero sport. Powoli przymierzam i przybieram się do zakupu tego auta. W grę wchodzi chyba tylko benzyna, diesel ponoć bardziej problematyczny. Sporo czytam o tym aucie, dowiaduję gdzie tylko mogę (podstawa to forum) Moje pytanie: czy możliwym jest kupić auto bez korozji podwozia i ramy? I nie chodzi mi o nalot powierzchowny tylko dziury w ramie, progach, nadkolach i podwoziu.... Kolejne pytanie to bak i cały komplet rur wlewowych, powrotów, odpowietrzeń itd, czy to również stanowi kupę rdzy? Następna sprawa to problem z kontrolką załączonego napędu plus kontrolka ABS czy to również każdy egzemplarz będzie mieć lub już miał? Czytałem sporo i w zasadzie nikt nie rozwiązał tego problemu definitywnie. Będę wdzięczny za odpowiedzi porady, sugestie dotyczące całokształtu tego auta. Czy na Mazowszu bardziej strona Wołomina ktoś to ogarnia jakiś dobry warsztat?
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 19-12-2021, 20:25   

Mam pajero sport od 2 lat:
- mam diesla i u mnie był pechowy skończyło się na dwóch remontach silnika w 2 miesiące, ale ja czytałem tylko o problemach z głowicami
- miał dziurę w ramie - jak chcesz zdrowego to najlepiej by było kupić auto z Grecji/Hiszpanii/Włoch - sam bym kolejną terenówkę z takich krajów sprowadził, albo szukał świeżo sprowadzonej
- z układem paliwowym nie robiłem nic, bak był zrzucany 2 razy i nie dostałem informacji od mechanika, żeby trzeba było coś tam wymieniać
- migającą kontrolkę (pojawiła się z czasem) mechanik ogarnął wymianą zaworka podciśnienia za 100zł

Ogólnie kupując drugi raz chyba bym jednak postawił na pajero 3 z SS i tylną blokadą :wink: No i jak benzynę chcesz kupić to trzeba się nad gazem zastanowić :P
 
 
piotrc5 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 37
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 19-12-2021, 20:35   

Dzięki za odp. Napisz cos więcej na temat tych remontów.... Czy pierwszy remont wynikał z kolosalnego przebiegu czy raczej "pomogłeś" jazdą bądź zaniedbaniami zakończyć żywot silnika? A czemu drugi remont zaraz po pierwszym, wina mechanika?
 
 
Tuff 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2002 2,5td 98kW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Cze 2020
Posty: 87
Skąd: KNT
Wysłany: 20-12-2021, 09:03   

Auto kupiłem z przebiegiem 290tys. i miało wymienioną głowicę przy ok 280tys. Jednak okazało się, że kupiłem minę - auto z pękniętym blokiem silnika (rysy na zewnątrz bloku) w związku z czym ubywało płynu chłodniczego. Mechanik to prowizorycznie zaspawał i jeździłem rok było ok i znowu się rozciekło. Kupiłem inny dół silnika, został obrobiony, do tego nowe tłoki bo nominał nie pasował. Po złożeniu silnika dotarłem go i pękł wał korbowy. Wg. rzeczoznawcy (mechanik miał ubezpieczenie) pęknięcie było wadą materiałową samego wału, a mechanik złożył dobrze i mógł pęknąć przez przywrócenie fabrycznych osiągów co spowodowało większe obciążenie. Więc drugi remont to już wymiana wału i panewek od spodu. Wszystko razem 10tys. Mechanik mi mówił, że już miał na warsztacie L200 w którym też poszedł wał.

Ps. auto 2002-2008 jeździło w Szwajcarii potem w Polsce, wg. stronki gov odkąd liczniki sprawdzają auto nie miało dużych przebiegów. Czy ten 300 jest prawdziwy to nie mam pojęcia
 
 
piotrc5 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 2012r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 37
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 20-12-2021, 09:40   

Dzięki piękne za szczegółową odpowiedź. Szczerze współczuję takich przygód z autem. To stres, nerwówka i worek kasy do wydania. Mam nadzieję, że nie trafi mi się podobnie.
 
 
Eskulap 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 14
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 10-02-2022, 18:10   

Witam, czy ktoś orientuje sie jak z serwisem i dostępnością części do nowego Montero Sport 2021 sprowadzonego z Emiratów?
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 11-02-2022, 09:59   

piotrc5 napisał/a:
Czy pierwszy remont wynikał z kolosalnego przebiegu czy...

A co to znaczy "kolosalny przebieg"?
W Pajero IV mam oryginalne 380tyśkm i nawet chmurki nie puści.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.