Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sterownik prędkości dmuchawy
Autor Wiadomość
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 18-12-2021, 12:14   Sterownik prędkości dmuchawy

Witam
Ostatnio zauważyłem że jak ustawię maksymalna prędkość dmuchawy i maksymalna temperaturę podczas jazdy to raz na jakiś czas podczas pracy samoczynnie spowalnia minimalnie a po chwili wzrasta prędkość dmuchawy…dodam że na panelu cały czas widnieje maksymalny poziom nadmuchu
Gdzie szukać przyczyny?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2021, 08:44   

A nie dzieje się to gdy dodajesz i puszczasz gaz?
 
 
Trebor Arokis 
Forumowicz

Auto: 6A13 Avance tiptronic 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2020
Posty: 192
Skąd: Wybrzeże
Wysłany: 19-12-2021, 21:06   

Hugo napisał/a:
A nie dzieje się to gdy dodajesz i puszczasz gaz?

Nie zwróciłem uwagi na to czy tak się dzieje podczas dodawania gazu…jak sprawdzę to dam znać…

[ Dodano: 08-01-2022, 09:28 ]
A jeżeli dzieje się tak podczas dodawania gazu i puszczania to jest to oznaka że coś zaczyna siadać…?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11135
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-01-2022, 10:32   

To znaczy, że ECU obniża napięcie ładowania na wolnych obrotach. Jest to naturalne, więc nie musisz się tym przejmować. Ale jeśli Ci to przeszkadza, to wystarczy odpiąć od alternatora kabelek który prowadzi do ECU. Wtedy będziesz miał stabilne ładowanie, co polecam.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.