Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
L200 2003 r. 115KM - problem
Autor Wiadomość
b1aly 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2021
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 25-01-2022, 10:36   L200 2003 r. 115KM - problem

Witam wszystkich.
Posiadam L200 z 2003 r. 115KM. Mam następujące objawy:
1. Płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze.
2. Jak szybciej jadę to temperatura płynu chłodniczego wzrasta powyżej połowy (75-80%) zakresu.
3. Przy niskiej temperaturze na zewnątrz bardzo ciężko odpala. Aku nowy, świece sprawne ale być może wolno grzeją ?. Trzeba kręcić nawet 20 razy aż odpali. Jak odpali to później pali już w miarę normalnie. W cieplejsze dni +4 C pali dużo lepiej.
4. Przy ruszaniu i wolnej jeździe słychać chrobotanie z podwoziu, (okolice skrzyni biegów, hamulca ręcznego). Czy mogą to być krzyżaki na wale i podpora wału?

Co może być przyczyną ww. objawów.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą. Czy coś jeszcze?
Z góry dzięki za pomoc.
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 413
Skąd: WPI
Wysłany: 25-01-2022, 12:07   

Problemy 1-3 - to wygląda na uszczelkę/głowicę lub w najgorszym razie blok (przedmuch do chłodzenia, brak kompresji?). Warto na szybko zrobić test chemiczny na obecność spalin w chłodnicy, ale raczej bez ściągania głowicy się nie obejdzie.

4 - może być krzyżak, choć to raczej by było stukanie przy ruszaniu przód-tył, a nie chrobotanie, prędzej łożyska, lub wręcz gdzieś dalej (piasty kół, przeguby?), tylko się ten dźwięk może przenosić. Trzeba auto podnieść i poszukać..
 
 
b1aly 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2021
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 22-02-2022, 09:52   

Mechanik zdjął głowicę i zawiózł do sprawdzenia. Powiedział, że było trochę wody na zaworach. Co to może oznaczać ? Uszkodzona głowica albo uszczelka ? Jeżeli okaże się, że trzeba wymienić głowicę to mam pytanie. Czy wymieniać na nową (innego producenta)? Jeżeli tak to jakiej firmy? Czy może kupić używaną oryginalną?

Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.