 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
L200 2003 r. 115KM - problem |
Autor |
Wiadomość |
b1aly
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2021 Posty: 3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 25-01-2022, 10:36 L200 2003 r. 115KM - problem
|
|
|
Witam wszystkich.
Posiadam L200 z 2003 r. 115KM. Mam następujące objawy:
1. Płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze.
2. Jak szybciej jadę to temperatura płynu chłodniczego wzrasta powyżej połowy (75-80%) zakresu.
3. Przy niskiej temperaturze na zewnątrz bardzo ciężko odpala. Aku nowy, świece sprawne ale być może wolno grzeją ?. Trzeba kręcić nawet 20 razy aż odpali. Jak odpali to później pali już w miarę normalnie. W cieplejsze dni +4 C pali dużo lepiej.
4. Przy ruszaniu i wolnej jeździe słychać chrobotanie z podwoziu, (okolice skrzyni biegów, hamulca ręcznego). Czy mogą to być krzyżaki na wale i podpora wału?
Co może być przyczyną ww. objawów.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą. Czy coś jeszcze?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 413 Skąd: WPI
|
Wysłany: 25-01-2022, 12:07
|
|
|
Problemy 1-3 - to wygląda na uszczelkę/głowicę lub w najgorszym razie blok (przedmuch do chłodzenia, brak kompresji?). Warto na szybko zrobić test chemiczny na obecność spalin w chłodnicy, ale raczej bez ściągania głowicy się nie obejdzie.
4 - może być krzyżak, choć to raczej by było stukanie przy ruszaniu przód-tył, a nie chrobotanie, prędzej łożyska, lub wręcz gdzieś dalej (piasty kół, przeguby?), tylko się ten dźwięk może przenosić. Trzeba auto podnieść i poszukać.. |
|
|
|
 |
b1aly
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2021 Posty: 3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 22-02-2022, 09:52
|
|
|
Mechanik zdjął głowicę i zawiózł do sprawdzenia. Powiedział, że było trochę wody na zaworach. Co to może oznaczać ? Uszkodzona głowica albo uszczelka ? Jeżeli okaże się, że trzeba wymienić głowicę to mam pytanie. Czy wymieniać na nową (innego producenta)? Jeżeli tak to jakiej firmy? Czy może kupić używaną oryginalną?
Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
|
|