Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant V6 2,5 163km
Autor Wiadomość
wacek2000 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 10-10-2022, 16:41   Galant V6 2,5 163km

Jak wymienić termostat w tym autku? Krok po kroku dla laika.
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 10-10-2022, 20:57   

Filozofii nie ma.
https://www.manualslib.co...?page=32#manual

1 - Zlewasz sobie płyn z chłodnicy (taki biały korek na dole chłodnicy od strony pasażera) jeżeli nie chcesz zalać płynem skrzyni i wszystkiego pod kolankiem z termostatem.
2 - Zakręcasz korek zlewowy.
3 - Robisz sobie dostęp do tego kolanka (nr 7), odkręcasz kolanko, podmieniasz termostat (nr 8 ) i ustawiasz go jak na stronie 34, przykręcasz kolanko.
4 - Odkręcasz śrubkę odpowietrzania z elementu nr 9 (gdzieś pod kablami wn, czy wężami)
5 - Dolewasz płyn do chłodnicy aż zacznie wyciekać przez to miejsce gdzie wykręciłeś śrubkę z elementu nr 9.
6 - Wkręcasz śrubę odpowietrzacza w element nr 9 i uzupełniasz płyn w chłodnicy pod korek i w zbiorniku wyrównawczym do pozycji cold.
7 - Odpalasz auto i czekasz aż się zagrzeje sprawdzając czy górny wąż chłodnicy robi się ciepły i twardy oraz sprawdzasz czy w wyrównawczym przybyło czy ubyło płynu i ewentualnie dolewasz jak ubyło.
8 - Jak by ci się zagrzał wąż ale płynu w wyrównawczym nic się nie ruszyło i nigdzie nie wywaliło, to skleił się korek od chłodnicy. (Wróć jak silnik będzie zimny i sobie korek rozklej - NIE ODKRĘCAJ KORKA NA ZAGRZANYM SILNIKU bo chyba wiadomo jak się to skończy) - Dlatego lepiej korek chłodnicy wyczyścić sobie wcześniej jak masz odkręcony.
Ostatnio zmieniony przez Faza 14-10-2022, 23:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
wacek2000 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 13-10-2022, 13:32   

Dzięki Faza! Mechanik chciał auto na dwa dni zatrzymać...Mam nowy korek,wąż i termo.Zbieram narzędzia i atakuję. :D

[ Dodano: 13-10-2022, 13:42 ]
Gal zagazowany. I te właśnie przewody trochę kłopotu zrobią.Ale atakuję.Jeszcze raz dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.