 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupić czy szukać dalej? |
Autor |
Wiadomość |
tomekLW
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5tdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2022 Posty: 1 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 21-05-2022, 23:58 Kupić czy szukać dalej?
|
|
|
Witam serdecznie jako nowy użytkownik i na samym początku dziękuję za zainteresowanie tematem a także za każdą pomóc i podpowiedź.
Stoję przed zamiarem kupna Pajero II i trafiła mi się (okazja?) kupna takiego auta (anglika) w 5 drzwiach z silnikiem 2.5 i skrzynia super select ale bez blokady R/D i tu nasuwa się moje pytanie, czy jako początkujący pasjonat off roadu odczuje mocno brak tej blokady? Jakieś podpowiedzi, sugestie, rady przed kupnem? Z tego co się naczytalem to głównie rama do sprawdzenia, czego jeszcze szukać? Z góry dziękuję za każdą sugestie i podpowiedź
EDIT:
Można zamknąć, wszystkiego dowiedziałem się z innych źródeł |
|
|
|
 |
Aozasty
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2022 Posty: 2 Skąd: Szubin
|
Wysłany: 29-12-2022, 18:12
|
|
|
a moglbys napisac z jakich ? bo zdobyc jakies informacje na temat tych aut graniczy z cudem |
|
|
|
 |
Lotnik1414
Forumowicz
Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 204 Skąd: Strzebiń / Gdańsk
|
Wysłany: 30-12-2022, 12:15
|
|
|
Chcesz pogadac o Pajero II to pisz jak masz jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć
[ Dodano: 31-12-2022, 13:37 ]
Myśle ze brak blokady tylnego dyfra odczuje każdy czy to nowy czy początkujący. Wiadomo ze doświadczony „zawodnik” wykorzysta umiejętności trasy i inne i sobie poradz a nowy nabierze doświadczenia... Co przedewszystkim do sprawdzenia ramą przy tylnich kołach, mocowania sprężyn przy ramie, nadkola z przodu krawędzie, ogólnie cała rama- widziałem pęknięta ramę w dwójce z przodu przy prawym kole, wycieki z układu napędowego i silnika. Sprawdź reduktor czy nie przeskakuje łańcuch, ja osobiście nie pchalbym się w samochody na większych kołach niż 31” bo napęd obrywa w terenie na większych, ogólnie jestem zwolennikiem kupowania samochodów nie zmotanych w teren. Aa No i jakieś pierdoly z elektronika której dużo nie ma potrafią być upierdliwe. To tak na szybko |
|
|
|
 |
|
|