Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupić czy szukać dalej?
Autor Wiadomość
tomekLW 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5tdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2022
Posty: 1
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 21-05-2022, 23:58   Kupić czy szukać dalej?

Witam serdecznie jako nowy użytkownik i na samym początku dziękuję za zainteresowanie tematem a także za każdą pomóc i podpowiedź.

Stoję przed zamiarem kupna Pajero II i trafiła mi się (okazja?) kupna takiego auta (anglika) w 5 drzwiach z silnikiem 2.5 i skrzynia super select ale bez blokady R/D i tu nasuwa się moje pytanie, czy jako początkujący pasjonat off roadu odczuje mocno brak tej blokady? Jakieś podpowiedzi, sugestie, rady przed kupnem? Z tego co się naczytalem to głównie rama do sprawdzenia, czego jeszcze szukać? Z góry dziękuję za każdą sugestie i podpowiedź

EDIT:

Można zamknąć, wszystkiego dowiedziałem się z innych źródeł
 
 
Aozasty 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2022
Posty: 2
Skąd: Szubin
Wysłany: 29-12-2022, 18:12   

a moglbys napisac z jakich ? bo zdobyc jakies informacje na temat tych aut graniczy z cudem
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 30-12-2022, 12:15   

Chcesz pogadac o Pajero II to pisz jak masz jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć

[ Dodano: 31-12-2022, 13:37 ]
Myśle ze brak blokady tylnego dyfra odczuje każdy czy to nowy czy początkujący. Wiadomo ze doświadczony „zawodnik” wykorzysta umiejętności trasy i inne i sobie poradz a nowy nabierze doświadczenia... Co przedewszystkim do sprawdzenia ramą przy tylnich kołach, mocowania sprężyn przy ramie, nadkola z przodu krawędzie, ogólnie cała rama- widziałem pęknięta ramę w dwójce z przodu przy prawym kole, wycieki z układu napędowego i silnika. Sprawdź reduktor czy nie przeskakuje łańcuch, ja osobiście nie pchalbym się w samochody na większych kołach niż 31” bo napęd obrywa w terenie na większych, ogólnie jestem zwolennikiem kupowania samochodów nie zmotanych w teren. Aa No i jakieś pierdoly z elektronika której dużo nie ma potrafią być upierdliwe. To tak na szybko
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.