Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
O1T nr2 by TURBO&KRZYŚ
Autor Wiadomość
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 28-11-2021, 13:27   O1T nr2 by TURBO&KRZYŚ

Witam wszystkich w nowym temacie O1T nr2 . Tak Tak kupiłem drugiego outlandera.
Napiszę w dużym skrócie ; rok 2007, przebieg 154tyś , salon polska, pełna seria, poprzedni sympatyczny właściciel niektórym dobrze znany.
Plan jest następujący : ma być zrobiony na naprawdę zdrową serię ,mechanicznie jak i lakierniczo.
_________________
Turbocbr
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 28-11-2021, 13:46   

zabrałem się trochę za robotę . Na pierwszy ogień poszedł Tył :
uszczelnienie dyfra,
demontaż piaskowanie sanek tył
wymiana zużytych tulei , parę nowych śrub i podkładek do zbieżności .






_________________
Turbocbr
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 28-11-2021, 19:17   

Ło Panie, to się strucel doczekał tematu bo ja nie zakładałem.

Super, że sanki zrzuciłeś, posiadanie szopy/stodoły/garażu/jakiegokolwiek pomieszczenia do grubszego grzebania w aucie jest mega przydatne.

Jakbym miał go gdzie wstawić na pół roku i sobie w nim grzebać wieczorami to bym nie sprzedawał :-P

Rozumiem, że hamownia później, żeby ostatecznie ustalić co ten HKS na dole dawał, co go nie zauważyłem????
 
 
best_x_treme 
Forumowicz
best_x_treme

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021
Posty: 62
Skąd: Piatra Neamt / Romania
Wysłany: 28-11-2021, 19:26   

Dla mnie najważniejszy był zakup samochodu z niewielką lub żadną rdzą. Kupowanie O1T tanio to zdecydowanie błąd, którego później będziesz żałować. Powodzenia w przywracaniu i publikowaniu aktualizacji, proszę.
_________________
<a href="https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113761" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink"><font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">O1T from Romania</font></font></a>
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 28-11-2021, 19:42   

nahar, tak jak juz będzie jeździł i będzie okazja sprawdzę auto na hamowni. Zabawa dopiero się zaczyna .


best_x_treme
Cytat:
Kupowanie O1T tanio to zdecydowanie błąd, którego później będziesz żałować.

Spokojnie wiem co robię, tak mała ilość rdzy to nie problem. Obserwuj temat to zobaczysz jak się to robi fachowo w Polsce.
_________________
Turbocbr
 
 
best_x_treme 
Forumowicz
best_x_treme

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021
Posty: 62
Skąd: Piatra Neamt / Romania
Wysłany: 28-11-2021, 19:59   

Moja rada dotyczyła kupujących po raz pierwszy, jestem pewien, że masz tam wszystko pod kontrolą :D . Dzięki.
_________________
<a href="https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113761" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink"><font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">O1T from Romania</font></font></a>
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 28-11-2021, 20:18   

Turbocbr napisał/a:
nahar, tak jak juz będzie jeździł i będzie okazja sprawdzę auto na hamowni. Zabawa dopiero się zaczyna .



No brzmi groźnie.

Ale powiem tak - Outlander Turbo to BANAN przy naciskaniu gazu. Będzie brakować.

Za to skodzina ma hamunek seryjny taki, że nie mam pytań. Niemce ładują na tył tarcze takie jak Japońce na przód.

Czekam na dalsze info i trzymam kciuki.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-11-2021, 21:12   

Ehh znam skądś te brykę :mrgreen:

Lubię jak egzemplarze krążą w naszym wąskim gronie, a jak już trafił do Krzysztofa to krzywda mu się nie stanie. Parę kości z kurczaka wyjąć ze skrzyni biegów i będzie petarda :wink:
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-11-2021, 09:57   

nahar, wielkość tarcz nie ma dużego wpływu na hamowanie. Tutaj znaczenie ma moc wspomagania hamulców i pompa. Niestety rodowite japończyki dają tutaj ciała strasznie, ale już te składane poza Japonią, a szczególnie w Europie, hamują świetnie.
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 29-11-2021, 22:40   

Hugo napisał/a:
nahar, wielkość tarcz nie ma dużego wpływu na hamowanie. Tutaj znaczenie ma moc wspomagania hamulców i pompa. Niestety rodowite japończyki dają tutaj ciała strasznie, ale już te składane poza Japonią, a szczególnie w Europie, hamują świetnie.


Mhm być może. Ale jak do O1T wrzucisz tarcze i zaciski z E36 to zaczyna to hamować normalnie. A pompa jest ta sama. U nas się od hamowania tarcze gną. A jak poprawić wspomaganie?
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 30-11-2021, 00:01   

Saneczki wypiaskowane . Stan oceniam na Bardzo dobry . Dziś juz poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego na świeżo oczyszczoną stal.
_________________
Turbocbr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-11-2021, 08:32   

nahar, wymiana serwa hamulcowego na bardziej czułe. W Galancie 97-04 hamulce są jeszcze gorsze niż w O1T i tutaj pasuje P&P serwo hamulcowe ze Space Stara z lat 1998-2005 Z silnikami 1,3 i 1,6. Zupełnie inaczej reaguje pedał hamulca na nim. Space Stary były produkowane w Holandii i hamulce mają niesamowite i nie ma z nimi żadnych problemów, nawet tarczę po 30 zł/szt. się nie gną, jeżdżę na takich już z 6 lat i nie piszczą ani nie biją, a są śmiesznie małe.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-11-2021, 11:11   

Hugo napisał/a:
Space Stary były produkowane w Holandii
miejsce produkcji ma drugorzędne znaczenie - tam są inne zaciski fabrycznie - Lucas... współdzielone z volvo i renówką...
z tej samej taśmy z tego samego zakładu produkcyjnego zjeżdżały volvo s/v40 oraz ss/carisma
 
 
nahar 
Forumowicz


Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 126
Skąd: Targówek
Wysłany: 30-11-2021, 23:19   

Turbocbr napisał/a:
Saneczki wypiaskowane . Stan oceniam na Bardzo dobry . Dziś juz poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego na świeżo oczyszczoną stal.
Obrazek


Brawo. Dawaj teraz epoksyd dwuskładnikowy, potem noxudol wosk i potem noxudol z czarny albo nawet ten z włóknem szklanym. I będą wieczne.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-12-2021, 19:06   

Krzyzak napisał/a:
miejsce produkcji ma drugorzędne znaczenie - tam są inne zaciski fabrycznie - Lucas... współdzielone z volvo i renówką...
Chodzi o to, że auta japońskie produkowane w Europie zawsze mają hamulce europejskie, Hondy produkowane w Anglii mają zaciski TRW i też spoko hamują, nie wiem tylko jakie zaciski montowano do Toyot produkowanych w Europie, ale na pewno TRW lub Bosh.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.