O1T nr2 by TURBO&KRZYŚ |
Autor |
Wiadomość |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 28-11-2021, 13:27 O1T nr2 by TURBO&KRZYŚ
|
|
|
Witam wszystkich w nowym temacie O1T nr2 . Tak Tak kupiłem drugiego outlandera.
Napiszę w dużym skrócie ; rok 2007, przebieg 154tyś , salon polska, pełna seria, poprzedni sympatyczny właściciel niektórym dobrze znany.
Plan jest następujący : ma być zrobiony na naprawdę zdrową serię ,mechanicznie jak i lakierniczo. |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 28-11-2021, 13:46
|
|
|
zabrałem się trochę za robotę . Na pierwszy ogień poszedł Tył :
uszczelnienie dyfra,
demontaż piaskowanie sanek tył
wymiana zużytych tulei , parę nowych śrub i podkładek do zbieżności .
 |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:17
|
|
|
Ło Panie, to się strucel doczekał tematu bo ja nie zakładałem.
Super, że sanki zrzuciłeś, posiadanie szopy/stodoły/garażu/jakiegokolwiek pomieszczenia do grubszego grzebania w aucie jest mega przydatne.
Jakbym miał go gdzie wstawić na pół roku i sobie w nim grzebać wieczorami to bym nie sprzedawał
Rozumiem, że hamownia później, żeby ostatecznie ustalić co ten HKS na dole dawał, co go nie zauważyłem???? |
|
|
|
 |
best_x_treme
Forumowicz best_x_treme
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021 Posty: 62 Skąd: Piatra Neamt / Romania
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:26
|
|
|
Dla mnie najważniejszy był zakup samochodu z niewielką lub żadną rdzą. Kupowanie O1T tanio to zdecydowanie błąd, którego później będziesz żałować. Powodzenia w przywracaniu i publikowaniu aktualizacji, proszę. |
_________________ <a href="https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113761" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink"><font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">O1T from Romania</font></font></a> |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:42
|
|
|
nahar, tak jak juz będzie jeździł i będzie okazja sprawdzę auto na hamowni. Zabawa dopiero się zaczyna .
best_x_treme
Cytat: | Kupowanie O1T tanio to zdecydowanie błąd, którego później będziesz żałować. |
Spokojnie wiem co robię, tak mała ilość rdzy to nie problem. Obserwuj temat to zobaczysz jak się to robi fachowo w Polsce. |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
best_x_treme
Forumowicz best_x_treme
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021 Posty: 62 Skąd: Piatra Neamt / Romania
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:59
|
|
|
Moja rada dotyczyła kupujących po raz pierwszy, jestem pewien, że masz tam wszystko pod kontrolą . Dzięki. |
_________________ <a href="https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=113761" rel="nofollow" target="_blank" class="postlink"><font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">O1T from Romania</font></font></a> |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 28-11-2021, 20:18
|
|
|
Turbocbr napisał/a: | nahar, tak jak juz będzie jeździł i będzie okazja sprawdzę auto na hamowni. Zabawa dopiero się zaczyna .
|
No brzmi groźnie.
Ale powiem tak - Outlander Turbo to BANAN przy naciskaniu gazu. Będzie brakować.
Za to skodzina ma hamunek seryjny taki, że nie mam pytań. Niemce ładują na tył tarcze takie jak Japońce na przód.
Czekam na dalsze info i trzymam kciuki. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 28-11-2021, 21:12
|
|
|
Ehh znam skądś te brykę
Lubię jak egzemplarze krążą w naszym wąskim gronie, a jak już trafił do Krzysztofa to krzywda mu się nie stanie. Parę kości z kurczaka wyjąć ze skrzyni biegów i będzie petarda |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-11-2021, 09:57
|
|
|
nahar, wielkość tarcz nie ma dużego wpływu na hamowanie. Tutaj znaczenie ma moc wspomagania hamulców i pompa. Niestety rodowite japończyki dają tutaj ciała strasznie, ale już te składane poza Japonią, a szczególnie w Europie, hamują świetnie. |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 29-11-2021, 22:40
|
|
|
Hugo napisał/a: | nahar, wielkość tarcz nie ma dużego wpływu na hamowanie. Tutaj znaczenie ma moc wspomagania hamulców i pompa. Niestety rodowite japończyki dają tutaj ciała strasznie, ale już te składane poza Japonią, a szczególnie w Europie, hamują świetnie. |
Mhm być może. Ale jak do O1T wrzucisz tarcze i zaciski z E36 to zaczyna to hamować normalnie. A pompa jest ta sama. U nas się od hamowania tarcze gną. A jak poprawić wspomaganie? |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 30-11-2021, 00:01
|
|
|
Saneczki wypiaskowane . Stan oceniam na Bardzo dobry . Dziś juz poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego na świeżo oczyszczoną stal.
 |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-11-2021, 08:32
|
|
|
nahar, wymiana serwa hamulcowego na bardziej czułe. W Galancie 97-04 hamulce są jeszcze gorsze niż w O1T i tutaj pasuje P&P serwo hamulcowe ze Space Stara z lat 1998-2005 Z silnikami 1,3 i 1,6. Zupełnie inaczej reaguje pedał hamulca na nim. Space Stary były produkowane w Holandii i hamulce mają niesamowite i nie ma z nimi żadnych problemów, nawet tarczę po 30 zł/szt. się nie gną, jeżdżę na takich już z 6 lat i nie piszczą ani nie biją, a są śmiesznie małe. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-11-2021, 11:11
|
|
|
Hugo napisał/a: | Space Stary były produkowane w Holandii | miejsce produkcji ma drugorzędne znaczenie - tam są inne zaciski fabrycznie - Lucas... współdzielone z volvo i renówką...
z tej samej taśmy z tego samego zakładu produkcyjnego zjeżdżały volvo s/v40 oraz ss/carisma |
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 30-11-2021, 23:19
|
|
|
Turbocbr napisał/a: | Saneczki wypiaskowane . Stan oceniam na Bardzo dobry . Dziś juz poszła gruba warstwa podkładu epoksydowego na świeżo oczyszczoną stal.
Obrazek |
Brawo. Dawaj teraz epoksyd dwuskładnikowy, potem noxudol wosk i potem noxudol z czarny albo nawet ten z włóknem szklanym. I będą wieczne. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-12-2021, 19:06
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | miejsce produkcji ma drugorzędne znaczenie - tam są inne zaciski fabrycznie - Lucas... współdzielone z volvo i renówką... | Chodzi o to, że auta japońskie produkowane w Europie zawsze mają hamulce europejskie, Hondy produkowane w Anglii mają zaciski TRW i też spoko hamują, nie wiem tylko jakie zaciski montowano do Toyot produkowanych w Europie, ale na pewno TRW lub Bosh. |
|
|
|
 |
|