 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
alternator :( |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 23-04-2007, 22:40 alternator :(
|
|
|
Witam! Mam znowu problem z alternatorem, co to kurcze może być? Wygląda na to że znowu nie ładuje, najpewniej jest ten sam problem co kiedyś - ostatnim razem jak mi siadł alternator okazało się że jeden z mostków w regulatorze napięcią był walnięty i alternator bardzo ale to bardzo słabo ładował a na dodatek podczas spoczynku rozładowywał akumulator. Dzisiaj właśnie stało się to samo, dobrze że już pod domem (i nie stanąłem na środku drogi) ale nie mam nawet prostownika więc będe musiał u kogoś żebrać . Najgorsze jest to dlaczego sie takie coś dzieje. Mam co prawda drugi alternator na wymianę ale znowu będzie grzebanie . Tylko dlaczego to się dzieje? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2007, 22:50
|
|
|
Prawdopodobnie jedno z dwoch
1. Pada aku i alternator nie daje rady go naladowac wiec chodzi na maksymalnym obciazeniu i pali mostek
2. Kable slabo prad przewodza (zasniedziale styki) i skutek jak wyzej.
Najpierw sprawdz aku.
Zreszta bylo o tym ze 4 razy jak nie lepiej |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 24-04-2007, 08:41
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Prawdopodobnie jedno z dwoch
1. Pada aku i alternator nie daje rady go naladowac wiec chodzi na maksymalnym obciazeniu i pali mostek
2. Kable slabo prad przewodza (zasniedziale styki) i skutek jak wyzej.
Najpierw sprawdz aku.
Zreszta bylo o tym ze 4 razy jak nie lepiej |
1) akumulator był wymieniany, co prawda samochód długo stał więc mógł być rozładowany
2) kable od akumulatora są w dość dobrym stanie więc raczej to wkluczam ale na wszelki wypadek jeszcze sprawdze
Nie chciałbym zeby to samo stało się z kolejnym alternatorem. |
|
|
|
 |
|
|