Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander III 2.0 benzyna
Autor Wiadomość
DanekRBI 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2021
Posty: 1
Skąd: Bestwina
Wysłany: 29-08-2021, 20:07   Outlander III 2.0 benzyna

Cześć.
Mam kilka pytań do posiadaczy Outlandera III 2.0 benzyna po lifcie.
1. Jakie jest dmc samochodu? Na która stronę bym nie wszedł to są różne dane. Chodzi mi po głowie zakup przyczepy campingowej ktora ma dmc 1300 i nie wiem czy zmieszczę się w 3,5t.
2. Jakie są obroty podczas jazdy 100 km/h?
3. Co lepiej brać, manual czy cvt?
4. Czy to prawda, że cvt nie lubi jazdy na wyższych obrotach przez dłuższy czas bo może się uszkodzić? Jeśli tak to co to są wyższe obroty? 3tys? 5tys?
5. Czy Outlander z 2016 w wersji Intense Plus czyli 4x4, podgrzewanymi siedzeniami, skrzynia cvt i ładną tapicerką warty 90 tys zł to dobra oferta?

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi!
 
 
szary11 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT, Colt CZ
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2021
Posty: 15
Skąd: Poland / Białystok
Wysłany: 02-08-2022, 20:31   

Odpowiedź "spóźniona", ale może się przyda komuś :)
1. 7 osobowa wersja ma 2225kg DMC, 5 osobowe mają mniejszą ładowność i niższą masę. Więc kwestia modelu czy się zmieścisz w 3,5t.
2. Przy 100km/h i skrzyni CVT obroty oscylują od 2,6 do 3,5 zależnie od nachylenia terenu.
3. Jestem bardzo zadowolony z CVT jako auta do holowania, do manualu nie planuję wracać. Bardzo przyjemnie się manewruje, wysoki komfort i płynność jazdy. Jednak jazda z "setką" nie jest tak bezstresowa jak np. w poprzednim smaxie. Stabilność auta jest nieco gorsza niż forda, misiek bardziej reaguje na wiatr czy nierówności poprzeczne i dla mnie komfortowo i bezstresowo jeździ się w granicach 85-95 (Fordem 10-15 więcej). Średnio mój spalił mi ok. 13.3l/100km z przebiegu ok. 6500km holując 1400DMC i zwykle z rowerami na dachu.
4. Te skrzynie teoretycznie stworzone są do płynnej i spokojnej jazdy. Tak eksploatowane powinny być trwałe. 3tys. raczej nie są wyższymi obrotami ani dla skrzyni ani dla silnika :)
5. Okazją na pewno nie można tego nazwać na tamten i obecny czas, ale ładny egzemplarz warto rozważyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.