Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Średnie spalanie asx gdzie to sprawdzić
Autor Wiadomość
czarny78 
Nowy Forumowicz

Auto: asx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2022
Posty: 4
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-09-2022, 15:40   Średnie spalanie asx gdzie to sprawdzić

witam,

pierwszy wpis, oglądałem dziś asx 1.6 benzyna, starszy gość nie umiał odpowiedzieć na większość pytań związanych ze sterowania komputera, programowania radia, alarmu, itp. Chciałem sprawdzić średnie spalanie i nic, pokazuje tylko bieżące (przejechaliśmy kawałek po jego wsi i było prawie 10 litrów), jak to sprawdzić? druga sprawa, jeździ z płynem chłodniczym poniżej/grubo poniżej minimum, twierdzi, że tak specjalnie bo boi się przelać, dziwny argument.. jak sprawdzić czy nie ucieka płyn? silnik usyfiony. i czy cena za model z 2015 przed liftinfu wersja invite przebieg 110 tys za 52 tys jest dobra? i gdzie jest tempomat? pzdr
 
 
caro 
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 INVITE 2015
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2017
Posty: 51
Skąd: Polska
Wysłany: 18-09-2022, 20:14   

Ja od nowosci nigdy plynu chłodzącego nie dolewałem zawsze jest rowno na max a silnik moze byc leciutko zapocony na laczeniu kolektora ssacego z silnikiem, spalanie dokladnie sprawdzisz tylko tankujac do pelna i po obliczeniu, a powinno byc max 6 litrow na 100 km z olejem pelny syntetyk "nie tylko marketingowo napisane na opakowaniu" 5w30. Paliwo premium zalewane od nowosci (Robi robote ) Mi ubezpieczyciel mojego wycenił na 57 tysięcy ale za tyle bym nie sprzedał mam zrobioną dobra konserwacje od nowosci bo to Japonczyk na gwarancji wymienione calutkie zawieszenie na nowe bo zardzewialo, zostal tez wymieniony zbiornik paliwa bo tez zardzewial a i jeszcze klapa bagaznika bo od srodka tez zardzewiala :) (zbiornik i zawieszenie nie mialo robionej konserwacji) nalozona powloke na lakier wszystkie plastiki zabezpieczone tez super sprawa :) auto dalej wyglada jak nowe z salonu. autko bez awaryjne 81 tysiecy na liczniku serwisowany aso a aso nadzoruje zaufany mechanik :) wiadomo pieczatka z aso wazna :) zawsze przywoze swoje czesci to nie jest znowu tak drogo :)
 
 
pitt63 
Forumowicz
pitt63

Auto: Mitsubishi ASX 1,6 Blue Sky Ed
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 516
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18-09-2022, 21:47   

Skoro gość nie wie co sprzedaje, to daj sobie spokój z tym autem. Tempomat masz w kierownicy a tak jak kolega wyżej napisał, jeśli silnik jest zapocony na połączeniu kolektora ssącego z głowicą to jest to norma w tych silnikach i stosunkowo tania usterka. Płyn poniżej minimum oznacza, że cos jest nie tak. Argument, że boi się przelać niech sobie w buty wsadzi. Silnik ten jest co prawda idiotooporny ale też są pewne granice.
_________________
piotr57
 
 
Laknat 
Forumowicz

Auto: ASM MY17
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 27 Lis 2018
Posty: 429
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2022, 06:17   

średnie spalanie przy wyłączonym silniku wchodzisz w tryb menu komputera i zmieniasz opcję z chwilowego na średnie.
 
 
zbigniew77 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC 2018r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 207
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-09-2022, 11:49   

Po lewej stronie obrotomierza masz taki okrągły czarny przycisk wielkości monety 2zł z napisem ,,INFO"to nim naciskając kolejne pozycje wchodzisz w tryb ,,Menu" i zmieniasz ustawienia z spalania chwilowego na średnie. :shock: Co do płynu to od nowości przez 4 lata nie dolewałem i jest 1cm poniżej znacznika na zbiorniku wyrównawczym , tak było jak odbierałem auto w salonie i tak jest obecnie.Zasyfiony silnik to nie usterka..czasami wiejski mechnik lejąc olej przy wymianie zaleje silnik.To co się da zetrzeć to wytrze a reszta cóż ...pozostaje na silniku i w zakamarkach a potem łapie kurz ... i silnik wygląda jak cieknąca z wsztkich stron maszkara :D
_________________
Zbigniew

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.