Outlander III automat |
Autor |
Wiadomość |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 22-09-2022, 11:28
|
|
|
Cóż Ci doradzić skoro nic nie sprecyzowałeś.
Z tych linków brałbym czarnego bo, bo najbardziej mi się podoba.
Ale zapytam dlaczego nie bierzesz pod uwagę Outlandera PHEV'a? |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2022, 12:49
|
|
|
Na PHEV,a nie pozwala mi budżet.
Wydawało mi się że kierunek poszukiwań doprecyzowałem przykładowymi ogłoszeniami, które mnie zainteresowały, a cena w nich kształtuje się na pozimie 50000-55000 zł.
Tylko ze względu na kolor kupiłbyś auto? O którym egzemplarzu piszesz, bo czarne są dwa
Benzyna ma przebieg 277 000 km, to dużo/mało dla tej jednostki napędowej?
Diesel ma niższy przebieg, ale może więcej należy w niego włożyć po zakupie? |
|
|
|
 |
mohinder
Forumowicz
Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 445 Skąd: Limerick
|
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 28-09-2022, 11:37 Re: Outlander III automat
|
|
|
To masz napisał/a: | Cześć,
szukam Outlandera ze skrzynią automatyczną. |
Benzyny mają CVT, Diesle tradycyjny automat.
Co będzie tańsze w naprawie zadzwoń do serwisu ASB.
Sam wybrałem Diesla przy okazji wyboru rodzaju automatu.
Czy bać się Diesla?
Tak samo jak każdego używanego auta. Sam przez 4 lata poza filtrami (po pierwszej wakacyjnej wyprawie na Korsykę 5500 km) wywaliłem moduł balansu (za 950 PLN) i wątpię aby któryś z oferowanych miał już to zrobione oraz po roku jakiś uszczelniacz półosi w skrzynce rozdzielczej od AWD za 70 PLN, ale to akurat w każdym AWD prędzej czy później może wymagać wymiany. Zjeździłem nim całą EU z takim strzałami po 2300 km bez gaszenia. Przepraszam, zaraz po kupnie przetoczyłem mu tarcze bo biły, za 100 PLN - łatwo policzyć ile musiałem włożyć.
Powodzenia w poszukiwaniach dobrej sztuki w tych ciężkich czasach. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-09-2022, 13:20
|
|
|
Jak benzyna to LPG trza myśleć bo to troszke pali jednak. Czarny najładniejszy...
[ Dodano: 28-09-2022, 13:22 ]
benicjusz napisał/a: | Co będzie tańsze w naprawie zadzwoń do serwisu ASB.
|
Kupując auto to sie nie kupuje abby skrzynie naprawiać chyba ze wiadomo ze się czesto psują jak np multitrocnic w Audi. Te w mitsu są w miare ok.
mohinder napisał/a: | I ze swojej strony radzę Ci przejedź się PHEM'em i pomyśl czy nie warto dołożyć w sumie to niewiele bo około 10 tysięcy lub nawet mniej. |
Phev tylko jak sie ma możliwosc codziennego łądowania i jezdzi sie po miescie na codzien inaczej nie widzę przewagi. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Amstaf11
Forumowicz Amstaf11
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2017 Posty: 149 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-09-2022, 15:23
|
|
|
PHEV przyśpiesza z 4 łap a cvt lub automat z diesla słabo. Naprawdę czuć różnicę w kulturze jazdy.
Dopóki nie założyłem do PHEV instalacji lpg to jeździłem hybrydą sporadycznie ( małżonka koło komina i 2 x w tygodniu ładowała aku i starczało jej ) Ja jeździłem o3 z lpg. Teraz po montażu do hybrydy lpg ja sobie śmigam a małżonka jeździ. Jedyny ból to pojemność zbiornika gazu w hybrydzie jest 35l w drugim 85l |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 28-09-2022, 17:12
|
|
|
Marcino napisał/a: | Kupując auto to sie nie kupuje abby skrzynie naprawiać chyba ze wiadomo ze się czesto psują jak np multitrocnic w Audi. Te w mitsu są w miare ok. |
"w miarę" to się zgodzę, a w życiu wszystko może się zdążyć - kupno auta używanego to jest zawsze balansownie na granicy "dobrze kupię czy trafie na wypudrowaną padakę".
A każdy zrobi jak chce. |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-09-2022, 21:27
|
|
|
Obejrzałem pierwszy egzemplarz "bezwypadkowy" znajdujący się niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Tylna klapa z lewej strony, tylne nadkola przy zderzaku 1000 mikronów, drzwi kierowcy 800 mikronów.
Pozostałe elementy karoserii 160-180 mikronów, a wnęki 60-90 mikronów <= Podejrzewam, że to są prawidłowe wartości.
Jeśli uda mi się umówić oględziny 2-3 egzemplarzy to w sobotę czeka mnie dłuższa trasa.
[ Dodano: 29-09-2022, 21:30 ]
Czy wymiana turbo w 2.2 DID przy przebiegu 130 000 km to powód do niepokoju? Z czego mogła wynikać awaria? |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 306 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-09-2022, 22:41
|
|
|
To masz napisał/a: |
Pozostałe elementy karoserii 160-180 mikronów, a wnęki 60-90 mikronów <= Podejrzewam, że to są prawidłowe wartości.
| tak mniej więcej ...
Sporo osób nie potrafi właściwie eksploatowac aut turbodoładowanych jak i ich serwisowac , tu moze może byc problem |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-10-2022, 07:31
|
|
|
Egzemplarze oglądane wczoraj mają grubość lakieru do 90 mikronów.
Zatem ten wyżej wymieniony musiał być dwa razy lakierowany. Pytanie czy na linii produkcyjnej, bo takie sytuacje się zdarzają, czy przez sprzedającego. Biorąc pod uwagę szpachlę w kilku miejscach to obstawiam drugą możliwość. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 02-10-2022, 09:35
|
|
|
Ja np. kupiłem nowe auto, które jedne drzwi miało niedomalowane. Tak wyjechało z fabryki, wszystko po kolei zostało prześledzone, żadnej szkody po drodze, żadnej obcierki.
Dopiero po pół roku to wyszło w specyficznym oświetleniu. Pomiary lakieru wykazały, że wszystko poza nimi ma 150-160um a drzwi ok. 100... To jedyny lakier w palecie tej marki, który ma 3 warstwy bazy... może jakaś czarna trzecia zmiana to robiła... |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 02-10-2022, 22:06
|
|
|
To masz napisał/a: | Egzemplarze oglądane wczoraj mają grubość lakieru do 90 mikronów.
Zatem ten wyżej wymieniony musiał być dwa razy lakierowany. Pytanie czy na linii produkcyjnej, bo takie sytuacje się zdarzają, czy przez sprzedającego. Biorąc pod uwagę szpachlę w kilku miejscach to obstawiam drugą możliwość. |
Z grubością lakieru o tyle jest problem że nie ma jednej dla danego modelu auta. W obrębie jednego modelu spotkałem rozstrzał od 90 um do nawet 240um. Znam historię całej partii aut i to japońskiej mającej około 300um.
Na Twoim miejscu odpuściłbym śledztwa z zakresu grubości lakieru bo i tak jak na czymś popłyniesz finansowo to nie na grubości lakieru tylko na stanie technicznym. Przeleć auto miernikiem żeby zobaczyć czy nie jest ulepione nadmiernie, zobacz jak wygląda lakier i tyle.
W tym pierwszym stan techniczny jak wyglądał ? Bo w sumie to co najważniejsze to nie napisałeś ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 03-10-2022, 09:45
|
|
|
ledziu napisał/a: | Przeleć auto miernikiem | podpowiem, że najlepiej na brzegach elementów - bo z reguły szpachlę kładzie się do jakiegoś brzegu |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 03-10-2022, 11:17
|
|
|
To masz napisał/a: | Egzemplarze oglądane wczoraj mają grubość lakieru do 90 mikronów. |
Mam białą perłę i w moim, jak pamiętam, jest właśnie liche 80-90 µm.
Turbo po 130 kkm, to jak już napisano brak wiedzy z obsługi bądź 130 kkm ma,
ale na jedno koło, albo ktoś nieumiejętnie wywalił filtr DPF. |
|
|
|
 |
|