Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] WOLNE OBROTY
Autor Wiadomość
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 19:02   [CA5A 1.8] WOLNE OBROTY

Wiem ze o obrotach bylo juz wiele razy na forum ale nie znalazlem niestety opowiedzi dla siebie, Mam taki problem ze przed czyszczeniem przepustnicy mialem obroty okolo 500rp/m, wyczyscilem przepustnice i ustawilem obroty (tak jak na stronie krzyzaka oraz tutaj na forum jest procedura dla silnikow 4g92), ale po tym/ch zabiegach moje obroty po ustwieniu sa na dobrym poziomie okolo 900, ale jak sie przejade samochodem wolne obroty mam na poziomie okolo 1500, i tak sie trzymaja, i nie mam jak ich "skrecic" srubke (ta od ustawiana mam juz calkowicie wkrecona - probowalem roznie jak ja wykrece to obroty sa wyzsze) Co myslicie co moze byc przyczyna dodam ze moj silnik do 4g93
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 01-02-2007, 19:22   

Ha! Mam prawie to samo. Na Forum zasugerowano mi sprawdzenie wężyków podciśnieniowych, ale jeszcze niestety nie miałem na to czasu, więc nie wiem, czy to one są winne...
 
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 20:01   

mialem podobnie,po odpaleniu 500obr. jak sie rozgrzal 1200 i do tego falowaly obroty.okazalo sie ze zacinal sie silknik krokowy,a przepustnica zarosnieta syfem.
po wizycie u elektryka dziala jak nowy.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 01-02-2007, 20:06   

Inna sugestja -- sprawdzic zaplon a raczej go ustawic -- b. duzy wplyw na wolne obroty ma ustawienie zaplonu. Ja zawsze przed regulacja ustawiam zaplon a potem czyszczenie i regulacja.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 20:18   

pamietaj o zmasowaniu złącza przy ustawianiu zapłonu jak i obrotów-jak u Krzyżaka na www
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 20:46   

zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem....
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2007, 21:32   

pawcio777 napisał/a:
zaplon jest ok, a o masowaniu pamietam i za kazdym razem masowalem....

jak rozumiem jest to 4G93 DOHC? wiec sprawdz czy masz kolo bezpiecznikow takie zlacze jak w starych Mitsu (jak np. w moim Galancie) - jesli tak, to dodatkowo przy DOHC zawsze!!! trzeba podlaczyc do masy pin nr 10 przy regulacji obrotow
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 22:41   

Dzieki Krzyzak ! Tak to 4G93 DOHC Jutro to sprawdze (dzisiaj juz troche za pozno :) ) I jak jest to oczywiscie sprobuje jeszcze to zmasowac pod warunkiem ze bede wiedzial ktory to jest pin nr 10 :)

[ Dodano: 01-02-2007, 22:45 ]
aha przy ktorych bezpiecznikach ma byc to zlacze przy tych w aucie czy przy silniku ??

[ Dodano: 02-02-2007, 18:54 ]
Obok bezpiecznikow w aucie mam jakies gniazdo jest ono napewno na wiecej pinow ale sa w nim chyba tylko 4 albo 5 (takie wystajace-meskie) kilka jest z jednej strony i jeden jest zupelnie z drugiej strony tego gniazda to w takim razie ktory zmasowac ?? niestety nie mam chwilowo aparatu zeby zrobic zdjecie....
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-02-2007, 20:14   

obok bezpiecznikow w kabinie
jesli to zlacze 12 pinowe, to musisz podlaczyc pin 3-ci od dolu z 1-szym od dolu po prawej stronie - fakt, ze nie wszystkie sa wykorzystane
generalnie obrazek zlacza jest jak tu:
http://www.mirage-perform...gger/index.html
laczysz pin 10 z 12 :)
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 23:31   

Niestety nie chodzi mi ten link ale bede dokladnie patrzyl u siebie na to zlacze w poniedzialek, moze jakos dojde ktory pin zmasowac
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2007, 20:40   

u mnie dziala (mam Firefoxa)
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 22:51   

No na firefoxie poszlo a na explorerze dalej nie :) Chyba przyczyniles sie do zmiany przeze mnie programu :) Jutro do poludnia bede patrzyl na ta wtyczke i cos probowal zrobic z tymi obrotami bo teraz mam wolne obroty przy nagrzanym silniku ponad 3 tys
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 17-04-2007, 16:47   

u mnie sprawaotami wygląda tak ustawiłem wg instr krzyżaka łącznie z masowaniem złącza
i prawie się udało choć minimalnie jeszcze falowały ale nie było już tak dużej reakcji na włączenie dużych odb prądu dzisiaj wymieniłem kondensatory w serwisie RTV jeden jeż
robił pod siebie choć na oko wyglódały jak nowe i koleś który to robił twierdził że nie ma potrzeby ich wymiany ale na szczęście się uparłem i po wyjęciu od strony nóżek jeden był wyrażnie mokry po wyczyszczeniu płytki wstawione nowe auto chodzi ale ma ciut za niskie obroty nie mam obrotomierza i nie wiem jakie dokładnie ale kierownicą trzęsie czy teraz
muszę przeprowadzić całą regulacje czy może wystarczy zmasować ZUZ i podkręcić śrubką pod zaślepką
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2007, 16:54   

zmasuj i podkręć śrubką bo reszte masz juz przeciez ustawione..
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 18-04-2007, 22:58   

pawcio777 sprawdz dokladnie trabe slonia czy nie jest dziurawa , ja mialem dziurke o srednicy mniej wiecej patyczka od lizakow i mialem takie same obroty jak ty przy wkreconej na maxa srubce do regulacji
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.