 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1.8 gdi szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
Kookazoo91
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 22-01-2023, 13:42 1.8 gdi szarpanie
|
|
|
Witam. Mam problem z pininem. Kupiłem go rok temu do remontu blacharskiego. Remont skończyłem kilka tygodni temu i tu pierwszy problem, odpala i gaśnie. Wymieniłem filtry w baku, filterek na wejsciu na pompie wysokiego, wyczyściłem przepustnice i śmiga az miło. Zrobiłem z 500km, pojechał na przeglad i wszystko ok. Przedwczoraj wracając obwodnica szarpneło całym autem i przestał sie wkrecac na obroty, ledwo zjechałem. Po kilku minutach odpalił, chodził równo i zajechałem normalnie 10km do celu. Teraz wyglada tak, ze po odpaleniu da rade przejechac 1km i szarpie, dławi sie i nie wkreca. Po ponownym odpaleniu znowu kilometr i to samo. Na postoju nie wkreca sie ponad 3 tys. Mechanik tylko obejrzał i ze na sto procent pompa wysokiego. Na pompce w baku przy manometrze wpietym bezposrednio 2,5bara. Czyjnik za pompa wysokiego pokazuje 50 bar, jeśli dobrze czytam, jedyny bład to 41 przerwany obwód wtryskiwacza. Co o tym myślicie? Wymieniać w ciemno pompe, co jeszcze sprawdzić? Da sie kupić nowe wtryski? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 819 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20943 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-01-2023, 15:03
|
|
|
Odepnij wtyczki od wtrysków i sprawdź ich rezystancję.
Powinna wynosić chyba 13-16 omów. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Kookazoo91
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 25-01-2023, 16:37
|
|
|
Wtryski mierzone z odpietym akumulatorem, rezystancja od 1,1oma, do 1,3. Źle wykonałem pomiar? Czy cała listwa do wymiany? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-01-2023, 17:59
|
|
|
Kookazoo91 napisał/a: | Wtryski mierzone z odpietym akumulatorem, rezystancja od 1,1oma, do 1,3. Źle wykonałem pomiar? Czy cała listwa do wymiany? |
To prawidłowe wartości w GDi. Może wilgoć we wtyczkach wtrysków lub powielacza napięcia - od tego bym zaczął.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 819 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20943 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-01-2023, 18:52
|
|
|
Mój błąd .
13-16Ω jest w MPI
a 0,9-1,1Ω w GDI. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Kookazoo91
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 21 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 25-01-2023, 19:26
|
|
|
Dobra, tylko gdzie ten powielacz jest? Nie widze nigdzie zdjęcia tego ustrojstwa ?
Edit: wtyczki wyczyszczone, bez zmian. Troche pojeździłem i teraz juz sie nawet nie wkręca na obroty. Oddałem auto do machanika, komputer podpiety podczas jazdy i cisnienie powyzej 3 tys spada praktycznie do 10 jednostek. Czy ktoś ma pomysły? Albo zna kogoś ogarniętego z okolic Bielska-Białej? |
|
|
|
 |
|
|