 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Płyny eksploatacyjne |
Autor |
Wiadomość |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 17-02-2009, 21:35
|
|
|
Filtr paliwa to taki sam jak ja wymieniałem u siebie myśle że spox, olej akurat mam Mobil, filtr oleju też taki sam |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 17-02-2009, 21:52
|
|
|
Masz cari z 98 roku więc filtr kabinowy do klimy, to zbędny wydatek, nie będziesz miał go gdzie włożyć. W tym roczniku o ile się nie mylę, były zakładane filtry elektrostatyczne, albo nie było ich wcale. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-02-2009, 22:08
|
|
|
Jeśli chodzi o olej, jeśli wybierasz syntetyk to duża liczba osób na forum używa Mobil 1 i jest on dobrze oceniany, więc może spróbuj taki. Co do filtrów powietrza i oleju to Filtron to chyba najlepszy wybór nie jest. Ja proponuję filtry Knechta - to dobrej jakości filtry.
Nie jestem pewien jak jest w Mitsubishi, ale płynu do wspomagania to się raczej nie wymienia tylko uzupełnia w razie konieczności. Do chłodnicy to chyba wielkiego znaczenia nie ma, może coś Prestone, specjalizują się w takich produktach. |
|
|
|
 |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 17-02-2009, 22:43
|
|
|
Aha no to z tym filtrem kabinowym lipa trochę bo już kupiony, a zamówiłem go bo szybko paruje mi przednia szyba a wyczytałem, że to od tego. Co do mobila to miałem zalać dla spróbowania bo wszyscy chwalą ale cari ciągle jeździła na takim oleju i ja już raz taki zalałem i jestem z niego zadowolony żadnych zastrzeżeń więc podjąłem decyzje, że znów będzie to magnatec. Do wspomagania nie mam pojęcia jak to jest więc chciałem się zapytać, jeśli tak jak mówisz to OK, bo wziąłem pod uwagę wszystkie płyny żeby wymienić bo lubię mieć wszystko tip top . Jak byście mogli mi powiedzieć jaka reszta płynów ma być i ile tego ( z tego co wyczytałem, to do sprzęgła idzie hamulcowy jakoś DOT - 4 czy jakoś tak) ale nie jestem pewien i nie wiem ile go wchodzi. Co do filtrona mi się wydaje, że ich produkty są dobre. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 17-02-2009, 22:55
|
|
|
szyszus1 napisał/a: | Co do filtrona mi się wydaje, że ich produkty są dobre. | Ja założyłem powietrza "filtron AF180" i nie narzekam, co do oleju słyszałem, że od "filtrona" lepsze są z WF PZL-Sędziszów. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-02-2009, 11:11
|
|
|
japonskie filtry sa tansze i lepiej wykonane niz filtrona - ja tylko raz kupilem filtrona i od razu go zwrocilem: za za okropne wykonanie, cene i uzyte materialy, ktore znacznie odbiegaly od japonskich... |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 18-02-2009, 13:12
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | japonskie filtry sa tansze i lepiej wykonane niz filtrona |
Filtr powietrza też mi doradzono Japan i taki mam
[ Dodano: 18-02-2009, 13:14 ]
A do układu chłodniczego zapodałem KULER-a piękny zielonkawy kolorek |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 18-02-2009, 14:50
|
|
|
Dobra tak z filtrami, kupiłem te, a jak będą złe to dopiero wymienię. Moglibyście powiedzieć mi jeszcze jaki płyn do sprzęgła, hamulcowy, do wspomagania i ile czego? Chłodniczego raczej na razie nie będę wymieniał bo wszystko jest w porządku to chyba po co? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-02-2009, 15:01
|
|
|
szyszus1 napisał/a: | Dobra tak z filtrami, kupiłem te, a jak będą złe to dopiero wymienię. Moglibyście powiedzieć mi jeszcze jaki płyn do sprzęgła, hamulcowy, do wspomagania i ile czego? Chłodniczego raczej na razie nie będę wymieniał bo wszystko jest w porządku to chyba po co? |
A może w ogóle sprawdź sobie parametry tych płynów, być może wymiana nie jest konieczna. Mechanicy mają testery do płynu hamulcowego i chłodniczego. Jeśli będą trzymały parametry to zaoszczędzisz trochę na razie. |
|
|
|
 |
szyszus1
Mitsumaniak
Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 18-02-2009, 16:03
|
|
|
w sumie o tym nie pomyślałem , dzięki. Ale do sprzęgła chcę wymienić bo biegi czasami ciężko wchodzą (wiem, że zima ;D ) i czytałem, że to może poprawić trochę sytuację, a do wspomagania już mam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
crimi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8GDI Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2008 Posty: 148 Skąd: lc
|
Wysłany: 18-02-2009, 23:01
|
|
|
Moomin napisał/a: | szyszus1 napisał/a: | Dobra tak z filtrami, kupiłem te, a jak będą złe to dopiero wymienię. Moglibyście powiedzieć mi jeszcze jaki płyn do sprzęgła, hamulcowy, do wspomagania i ile czego? Chłodniczego raczej na razie nie będę wymieniał bo wszystko jest w porządku to chyba po co? |
A może w ogóle sprawdź sobie parametry tych płynów, być może wymiana nie jest konieczna. Mechanicy mają testery do płynu hamulcowego i chłodniczego. Jeśli będą trzymały parametry to zaoszczędzisz trochę na razie. |
Tylko jak mechanior wrzuci tester do zbiornicza lub wyciagnie tego plynu ze zbiorniczka, to nam to nic nieda. Z gory moze byc piekny, ladny, jak nowy. Ale im blizej tloczka tym bedzie bardziej "zuzyty" (temperatury i wilgoc ida od tloczka, a od zbiorniczka tylko wilgoc, mimo ze uklad jest szczelny to jednak czastki wody przedostaja sie przez mikropekniecia w ukl. ham.). Przeciez tam sa temperatury, a nie w zbiorniczku. Jesli chodzi o wymiane plynu hamulcowego, to powinno sie go spuscic, zalac swiezy plyn, odpowietrzyc, spuscic go, i znow nalac swiezego i odpowietrzyc. Podwojne plukanie. Zakladajac ze w ukl. ham. wchodzi 0,5l kupujemy 1l. I te jedne 0,5l niestety do utylizacji. Tak wyglada porzadnie przeplukany plyn hamulcowy, zwlaszcza wtedy kiedy nie wiemy kiedy ostatnio byl wymienian plyn. Plyn zmienia sie srednio co dwa lata. Butelka DOT-4 0,5l nie jest stosunkowo droga, a podwojne plukanie na pewno dobrze przeczysci ukl. ham. |
|
|
|
 |
|
|