 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS3A 1.6] Kody błędów P0141 i P0136 |
Autor |
Wiadomość |
MichalH18
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer CS3A 1.6
Kraj/Country: Slovakia
Dołączył: 03 Paź 2022 Posty: 1 Skąd: Bratislava
|
Wysłany: 03-10-2022, 18:24 [CS3A 1.6] Kody błędów P0141 i P0136
|
|
|
Dobry dzień, mam taki problem że na moim Mitsubishi Lancer 2006 z silnikiem 1.6 (4G18) świeci się kontrolka silnika, po podłączeniu do diagnostyki mówi błędy P0141 i P0136, załączam zrzut ekranu z aplikacji CarScanner. Co dokładnie oznaczają te błędy i jak je rozwiązać? Czy druga sonda lambda to problem? Gdzie do wnętrza prowadzi kabel od drugiej sondy lambda? Auto nie przeszło emisji, limit HC + NOx (g/km) to 0,30 a auto miało 0,33. Czy problem dotyczy jednej z sond lambda, która? Po skasowaniu przy ciepłym silniku błąd nie pojawia się ponownie, tylko po zimnym starcie.
Dziękuję
https://drive.google.com/file/d/1wkzVkeDIKnC_CNNk1eWL7iovyi5Eeb4Z/view?usp=sharing |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20975 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-10-2022, 21:24
|
|
|
Druga sonda jest diagnostyczna czyli jeśli na SKP nie przeszło spalin to pewnie problem jest z katalizatorem.
Sama wymiana tylnej sondy nic nie pomoże bo nie ma ona wpływu na mieszankę paliwa itp.
Najlepiej sprawdzić jak pracuje pierwsza.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Poli77
Forumowicz

Auto: Lancer CS9 2.0 / SS-II A00 1.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 39 Skąd: Mosina / Poznań
|
Wysłany: 22-10-2022, 21:55
|
|
|
Generalnie 1 sonda regulacyjna, 2 diagnostyczna. Błąd by sugerował, że padła grzałka sondy, ale złe spaliny to raczej problem z 1 sondą lub katalizatorem. Jeśli zdecydujesz się na wymianę, bierz tylko Denso, założyłem Febi i były problemy. Tak mi wychodzi z moich doświadczeń. |
_________________ Poli
Mitsubishi Lancer Wagon CS9 2.0 |
|
|
|
 |
|
|