Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS3A 1.6] Kody błędów P0141 i P0136
Autor Wiadomość
MichalH18 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer CS3A 1.6
Kraj/Country: Slovakia
Dołączył: 03 Paź 2022
Posty: 1
Skąd: Bratislava
Wysłany: 03-10-2022, 18:24   [CS3A 1.6] Kody błędów P0141 i P0136

Dobry dzień, mam taki problem że na moim Mitsubishi Lancer 2006 z silnikiem 1.6 (4G18) świeci się kontrolka silnika, po podłączeniu do diagnostyki mówi błędy P0141 i P0136, załączam zrzut ekranu z aplikacji CarScanner. Co dokładnie oznaczają te błędy i jak je rozwiązać? Czy druga sonda lambda to problem? Gdzie do wnętrza prowadzi kabel od drugiej sondy lambda? Auto nie przeszło emisji, limit HC + NOx (g/km) to 0,30 a auto miało 0,33. Czy problem dotyczy jednej z sond lambda, która? Po skasowaniu przy ciepłym silniku błąd nie pojawia się ponownie, tylko po zimnym starcie.
Dziękuję
https://drive.google.com/file/d/1wkzVkeDIKnC_CNNk1eWL7iovyi5Eeb4Z/view?usp=sharing
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20975
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-10-2022, 21:24   

Druga sonda jest diagnostyczna czyli jeśli na SKP nie przeszło spalin to pewnie problem jest z katalizatorem.
Sama wymiana tylnej sondy nic nie pomoże bo nie ma ona wpływu na mieszankę paliwa itp.
Najlepiej sprawdzić jak pracuje pierwsza.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Poli77 
Forumowicz


Auto: Lancer CS9 2.0 / SS-II A00 1.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 39
Skąd: Mosina / Poznań
Wysłany: 22-10-2022, 21:55   

Generalnie 1 sonda regulacyjna, 2 diagnostyczna. Błąd by sugerował, że padła grzałka sondy, ale złe spaliny to raczej problem z 1 sondą lub katalizatorem. Jeśli zdecydujesz się na wymianę, bierz tylko Denso, założyłem Febi i były problemy. Tak mi wychodzi z moich doświadczeń.
_________________
Poli
Mitsubishi Lancer Wagon CS9 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.