Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] regeneracja pompy ABS - okolice Lublina
Autor Wiadomość
mawmarecki 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 46
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-03-2023, 11:29   [3.2 DID] regeneracja pompy ABS - okolice Lublina

Dzień dobry,
Padła mi pompa ABS - silnik pod pompą mocno rzęzi, palą się kontrolki ABS i hamulca, ciągły dźwięk spod deski rozdzielczej - "wymrugałem" błąd ABS nr 55.
Gdzie w okolicach Lublina zregeneruję pompę/silnik?
Ewentualnie kogo polecacie do do takiej usługi wysyłkowo?
Pozdr.
Marek

[EDIT]
Zepsuty silniczek od pompy wspomagania hamulców HBB naprawi każdy warsztat zajmujący się regeneracją rozruszników/alternatorów - w grę najczęściej wchodzi wymiana szczotek i/lub komutatora, ewentualnie łożysk. Niestety, dla dobrego dostępu trzeba wyjąć całą pompę ABS - zabawa na kilka godzin. TU jest opis wraz ze zdjęciami z innego, zagranicznego forum.
Ostatecznie silnik pracuje poprawnie i pompuje ciśnienie do zbiornika ciśnienia HBB, ale błędy na desce i sygnał awarii ABS pozostał nieskasowany :(
 
 
Arecky77 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2021
Posty: 6
Skąd: Wawa
Wysłany: 23-08-2024, 20:30   

Hej i co udało Ci się skasować te błędy?
Bo właśnie regeneruję silnik od takiej pompy i jestem ciekaw co będzie.
Rozumiem, że hamulce działają normalnie i tylko kontrolka od ABS i ręcznego święcą no i ten wwiercający się w mózg dźwięk.

(edit)
Silnik od pompy zregenerowany i wsadzony na swoje miejsce, teraz go słychać jak również widać i słychać, że ładuje akumulator ciśnienia.
Tylko efekt jest taki, ze teraz pedał hamulca wpada do samej podłogi, niby hamuje, ale jednak zdecydowanie za miękki.
Czy wystarczy odpowietrzyć pompę i hamulce? Ktoś coś?

I specjalne podziękowania dla Zbyszka, że chciało mu się rozmawiać z takim mechanicznym noobem jak ja.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.