 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander powyżej 200 tyś na co zwrócić uwagę |
Autor |
Wiadomość |
Perzua
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-06-2024, 19:00 Outlander powyżej 200 tyś na co zwrócić uwagę
|
|
|
Witam,
Chciałbym kupić wspomniane auto w opcji 2.0 Intense + automatyczna skrzynia biegów. Co w tych autach się dzieje powyżej 200 tyś ? Skrzynia ? Silnik ? Rocznik 2014 więc 10 lat już jest. Generalnie lakier, komputer, spasowanie elementów jestem w wstanie sam ogarnąć + ewentualna wizyta w serwisie przed zakupem. Boję się, że jak auto jeździło bezawaryjnie przez tyle lat, to teraz wszystko będzie się psuć. Będę wdzięczny za wskazówki.
pozdr, |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 306 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-06-2024, 20:00
|
|
|
Rozrząd i obowiązkowo skrzynia biegów, absolutnie nie powinno być żadnych szarpnięć , to są największe koszty w razie , reszta do ogarnięcia bez problemu , |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2024, 09:17
|
|
|
Ja się zawsze obawiam, że gdy auto ma manualną regulację luzów to nie była ona wykonywana z niewiedzy właściciela. Na gwarancji w ASO zrobią raz czy dwa, zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, a potem wielu właścicieli o tym zapomina.
Wymianę poszczególnego osprzętu silnika uważam za standardową obsługę eksploatacyjną szczególnie, gdy auto ma spory przebieg, ale rozbieranie silnika z powodu wypalonych gniazd zaworowych to byłoby dla mnie zbyt wiele po zakupie auta.
Zapytałbym o historię regulacji luzów, a przed zakupem szukałbym mechanika, który wykręci świece, włoży kamerkę endoskopową i oceni stan zaworów i przylgni. Pół godziny roboty, a spokój gwarantowany. |
|
|
|
 |
Perzua
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-07-2024, 09:52
|
|
|
Fred.X napisał/a: | Rozrząd i obowiązkowo skrzynia biegów, absolutnie nie powinno być żadnych szarpnięć , to są największe koszty w razie , reszta do ogarnięcia bez problemu , |
A jak sprawdzić skrzynie ? Wymienić olej, wiadomo |
|
|
|
 |
|
|