Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander powyżej 200 tyś na co zwrócić uwagę
Autor Wiadomość
Perzua 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2024
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-06-2024, 19:00   Outlander powyżej 200 tyś na co zwrócić uwagę

Witam,

Chciałbym kupić wspomniane auto w opcji 2.0 Intense + automatyczna skrzynia biegów. Co w tych autach się dzieje powyżej 200 tyś ? Skrzynia ? Silnik ? Rocznik 2014 więc 10 lat już jest. Generalnie lakier, komputer, spasowanie elementów jestem w wstanie sam ogarnąć + ewentualna wizyta w serwisie przed zakupem. Boję się, że jak auto jeździło bezawaryjnie przez tyle lat, to teraz wszystko będzie się psuć. Będę wdzięczny za wskazówki.

pozdr,
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 307
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-06-2024, 20:00   

Rozrząd i obowiązkowo skrzynia biegów, absolutnie nie powinno być żadnych szarpnięć , to są największe koszty w razie , reszta do ogarnięcia bez problemu ,
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 552
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2024, 09:17   

Ja się zawsze obawiam, że gdy auto ma manualną regulację luzów to nie była ona wykonywana z niewiedzy właściciela. Na gwarancji w ASO zrobią raz czy dwa, zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, a potem wielu właścicieli o tym zapomina.
Wymianę poszczególnego osprzętu silnika uważam za standardową obsługę eksploatacyjną szczególnie, gdy auto ma spory przebieg, ale rozbieranie silnika z powodu wypalonych gniazd zaworowych to byłoby dla mnie zbyt wiele po zakupie auta.
Zapytałbym o historię regulacji luzów, a przed zakupem szukałbym mechanika, który wykręci świece, włoży kamerkę endoskopową i oceni stan zaworów i przylgni. Pół godziny roboty, a spokój gwarantowany.
 
 
Perzua 
Nowy Forumowicz

Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2024
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2024, 09:52   

Fred.X napisał/a:
Rozrząd i obowiązkowo skrzynia biegów, absolutnie nie powinno być żadnych szarpnięć , to są największe koszty w razie , reszta do ogarnięcia bez problemu ,


A jak sprawdzić skrzynie ? Wymienić olej, wiadomo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.