 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wyciek oleju na rozrząd |
Autor |
Wiadomość |
kabilski
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2023 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-07-2023, 20:49 wyciek oleju na rozrząd
|
|
|
Hej przerabiał ktoś już taki temat?
Kupiłem i doprowadzam do stanu używalności - rozrząd był cały uwalony olejem.
Wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wałków, złożony pochodził chwile i znowu rzucił olej.
Co ciekawe olej znajduje się na rantach kół wałka po obu stronach wewnętrznej i zewnętrznej jak by ktoś lał z węża i wszystkie kółka są uwalone - jutro ściągam ponownie obudowę i spróbuje to zlokalizować ale jak ktoś już miał podobny problem to chętnie pogadam i wymienię informacje
To auto musi wrócić na drogę! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-07-2023, 18:17
|
|
|
Możesz mieć wałki wytarte - też sam nie wierzyłem, że uszczelniacze z mieszanki akrylowej czy kauczukowej tudzież silikonowej potrafią taką dziurę wytrzeć...
W gniazdo możesz montować używając jakiejś pasty Dirco albo Reinz ale na wałku nie możesz mieć takich rzeczy, zatem sprawdziłbym jak wygląda wałek. Jak będzie rowek wydziergany, to jest kilka opcji naprawy. Od nowego wałka po stoczenie starego i albo dajesz szerszy uszczelniacz albo się wkleja tulejkę na wymiar starego wałka. |
|
|
|
 |
kabilski
Nowy Forumowicz
Auto: 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2023 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-07-2023, 14:59
|
|
|
Na oko nic nie było widać, przeczyściłem powierzchnie wałków nałożyłem uszczelniacze i tyle.
Teraz próbuje dojść skąd nadal rozrzuca olej - mam podejrzenia że cieknie w dół spod uszczelki pokrywy zaworów.. I tak mam popychacze do wymiany to zrobię to jak należy bo widzę ze ktoś ja poprzednio założył bez silikonu.. Oby to było to bo jakoś mi się ni uśmiecha ponownie wracać do rozrządu
Nie wiesz czy ktoś z forum nie ma zbędnego tego klucza do wciskania sprężyny zaworowej - będzie mi to potrzebne przy wymianie popychaczy a nie chce ściągać dla jednorazowej akcji .. |
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-07-2023, 16:41
|
|
|
Do wymiany popychaczy nie potrzebujesz specjalnego klucza do ściskania sprężyn - wystardzy duuuży płaski wkrętak (opierasz go o wałek i wciskasz zawór przez talerzyk) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|