  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Truman [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-04-2007, 12:48   [E3x 88-92] Osiągi spadły w starym Galu...czy wrócą?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam Gala 1.8TD - 1990, dostałem go od dziadka kilka miesięcy temu, dziadek kupił sobie jakiś inny samochód, a że pamiętał, że zawsze lubiłem jego Gala to mi go dał (na dojeżdżenie - powiedział). Jeździłem nim kiedyś i zapamiętałem, że przyjemnie się zbierał i że miał nawet fajne przyspieszenie na wyższych biegach (oczywiście w ramach ogólnych możliwości wieloletniego 1.8TD). No i tu po kilku latach dostaję go w swoje łapy, iiii hmmm jakby zamulony lekko. 
 
 
Jest jakiś przepis na odmulenie?
 
Jak sprawdzić samemu czy Turbina jest jeszcze w formie?
 
Da się dołożyć intercooler? albo jakąś nieco mocniejszą tubinkę? 
 
Czy wogóle da się w nim dołożyć parę kucyków za rozsądne pieniądze i jednocześnie nie narazić go na przedwczesną śmierć?
 
I czy mógłby przy 140km/h nie warczeć ostatkami sił jakby umierał? (wiecie takie wrażenie, że teraz należałoby wrzucić kolejny bieg, ale lipa bo szóstego nie ma   
 
 
pozdrawiam | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 stani78  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-04-2007, 21:40   Osiągi spadły
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Proponuje wyregulować zawory, sprawdzić wtryskiwacze oraz ustawienie pompy wtryskowej na znakach oraz za pomocą czujnika zegarowego popczątek wtrysku (bardzo ważna sprawa !!!) pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 COBRA [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-04-2007, 20:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               i do tego co powyżej napisane sprawdzic rozrząd...a najprawdopodobniej dopadło go to co mojego parę miesięcy temu czyli silnik już umiera powoli...a wydatek silnika z innego gala  wielkości 1.8 td około 2000 ...poszukaj gala na szrocie co nie ma blachy a ma silnik i niewielkim kosztem odremontujesz go jak marzenie i pocieszysz sie jeszcze kilka latek    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Truman [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-04-2007, 22:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No fajnie...z tym zdechającym silnikiem to troche przesada...on jeszcze nie umiera...lekko tylko przymula...nowe pytanie, chociaż na stare jeszcze nie znalazły się odpowiedzi   
 
Czy można włożyć budzik z obrotomierzem do wersji która go oryginalnie nie ma? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-05-2007, 08:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tylko od diesla z obrotomierzem - zegary z benzyniaka nie zadzialaja | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |