Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander 3 2014 2.2 Diesel dymi na biało
Autor Wiadomość
Outlander32014 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2023
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 30-12-2023, 14:25   Outlander 3 2014 2.2 Diesel dymi na biało

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Kupiłem 3 tygodnie temu Outlandera 2014 2.2 Diesel 150.000 przebiegu.

Dostałem przy zakupie 2fv we robione wałki balansowe + sprzęgło, dwumasa i rozrząd.

Dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu 2KM pojawił się biały dym delikatnie na jałowym i więcej podczas dodawania gazu. Po przejechaniu 1km problem ustąpił całkowicie. Potem po godzinie przerwy podobny problem, też ustąpił po niecałym kilometrze.

Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam.

[ Dodano: 30-12-2023, 14:57 ]
Outlander32014 napisał/a:
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Kupiłem 3 tygodnie temu Outlandera 2014 2.2 Diesel 150.000 przebiegu.

Dostałem przy zakupie 2fv we wrzeniu robione wałki balansowe + sprzęgło, dwumasa i rozrząd.

Dzisiaj po odpaleniu i przejechaniu 2KM pojawił się biały dym delikatnie na jałowym i więcej podczas dodawania gazu. Po przejechaniu 1km problem ustąpił całkowicie. Potem po godzinie przerwy podobny problem, też ustąpił po niecałym kilometrze.

Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam.
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2023, 18:01   

Outlander32014 napisał/a:
Nie jestem pewny czy plynu chłodniczego ubyło w zbiorniku bo nie sprawdzałem przed. Jest go minimum więc zakładam że tak.

U mnie jest minimum, bo tyle nalałem w trakcie wymiany, więc twoje założenie może być nietrafione, szczególnie jeśli nie sprawdzałeś :P

Outlander32014 napisał/a:
Teraz pytanie czy to napewno uszczelka pod głowicą czy są inne opcje.

Chociażby lejący wtryskiwacz, którego defekt będzie widoczny właśnie na początku pracy silnika, gdy komora spalania i katalizator nie są rozgrzane.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.