Misiek OT 1 2.0T |
Autor |
Wiadomość |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-02-2024, 21:52 Misiek OT 1 2.0T
|
|
|
IMG202402...jpg Witam wszystkich chcę przestawić miśka 2.0 t w najlepszym kolorze jakim wychodziły ma przebiegu 268000.Na początek do zrobienia jest przednie zawieszanie wymiana sanek i pewnie wahaczy ,turbo jest włożone od Evo ale jest namieszne samochód się nie zbiera jakby turbo było w trybie awaryjnym plany są na odgruzowanie i cieszeniem się jazdą pozdrawiam.
 |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-02-2024, 21:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2024, 14:06
|
|
|
Mam pytanie odnośnie przewodów podciśnieniowy ch turbo , czy górny króciec idzie do rurki wyjścia z turbo części zimnej oczywiście z prześwitem 1mm , a dolny do aktuatora.Może ktoś posiada rurki chłodzenia i zasilaniem oleju turbo u mnie jest jakaś rzeźba chyba ktoś połatał przewodami ogrodowymi proszę o pomoc.
 |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 25-02-2024, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-02-2024, 17:37
|
|
|
Poprosiłem moderatorów o uporządkowanie Twojego tematu a Ty korzystaj z kodu [img]FOTO[/img] gdzie zamiast słowa FOTO wklejasz link do bezpośredniego dostępu do zdjęcia na fotosiku.
Sprawa z Twoimi podciśnieniami jest bardziej skomplikowana niż myślisz. Widzę pozmieniane istotne wężyki dla sterowania chociażby gruszką WG. Jak będę miał wszystkie zdjęcia "na kupie" to się przyjrzę i coś podpowiem bo jest teraz chaos i zapewne auto jeździ na max 0,5b jak w trybie awaryjnym. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2024, 18:42
|
|
|
Dzięki za pomoc wiem że wężyki są pozamieniane widziałem twój film na YouTube. Wężyk od gruszki jest podłączony do górnego króćca a wyjście do turbiny do dolnego |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 24-02-2024, 19:46
|
|
|
Powodzenia w odgruzowywaniu
Electric Blue Pearl petarda |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2024, 19:52
|
|
|
Dzięki kolorek mnie ujął ale dużo roboty przede mną |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-02-2024, 19:56
|
|
|
Wahacze od modeli Outlandera 2 i 3 są takie same? Bo podobnie wyglądają. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 26-02-2024, 20:23
|
|
|
Nie są takie same, do porównania części możesz użyć strony japancars.ru
Co do wężyków muszę mieć lepsze foto, Twoja turbina dmucha do dołu a nie jak Td04 do góry, muszę to wiedzieć w całości to sobie sprawdzę co gdzie podłączone. Oczywiście widzę tam wężyki ogrodowe, paliwowe, powietrzne w oplocie a nigdzie nie widać fabrycznego z boost pillem. Trochę jest urzeźbione. Gdzie to auto kupiłeś? |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 27-02-2024, 09:53
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Trochę jest urzeźbione. |
faktycznie odrobinę
Bzyk_R1 napisał/a: | nie widać fabrycznego z boost pillem |
z pomocą przyjdą końcówki prądowe / dysze do migomatu 1.0mm, a jak jesteś żądny przygód to 0.8mm |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-02-2024, 21:18
|
|
|
Wiem że jest rzeźba boost pilla niema jest przelotowy jutro będę wkładał zrobiony przeze mnie z dyszą 1mm. Przewód zasilania turbo już do mnie jedzie tylko te nieszczęsne rurki chłodzenia turbo nie mogę ich nigdzie spotkać .Kupione ze stolicy. |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-02-2024, 21:26
|
|
|
Na drugim zdjęciu widać wężyki lewy powinien być boost pill w dorobionej rurce który idzie do fabrycznego interkulera a drugi do gruszki.Ostatnie zdjęcie przy pokrywie zaworów pokazuje górny idzie do rurki a górny do gruszki i są chyba przelotowe jutro będę wiedział |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-02-2024, 21:33
|
|
|
Na drugim zdjęciu widać wężyki lewy powinien być boost pill w dorobionej rurce który idzie do fabrycznego interkulera a drugi do gruszki.Ostatnie zdjęcie przy pokrywie zaworów pokazuje górny idzie do rurki a górny do gruszki i są chyba przelotowe jutro będę wiedział .Zresztą węży to rzeźba chłodzenia Turbo. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 06-03-2024, 09:52
|
|
|
Jak idzie odgruzowywanie |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 06-03-2024, 10:06
|
|
|
Witam nowego Poturbowanego. Te wężyki to trzeba ogarnąć jak najszybciej. Ogarniasz mechanikę sam ? |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Dziubaczek
Nowy Forumowicz Dziubak
Auto: Mitsubishi Outlander 2.0turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2024 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-03-2024, 22:32
|
|
|
Witam wężyki już ogarnięte autko zaczęło się lepiej zbierać . Rurka dopływu oleju turbiny też wymieniona na ori.Jutro pojawią się orginalne rurki chłodzenia turbo więc będzie wszystko tak jak powinno być. |
|
|
|
 |
|