Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
diagnostyka e56a
Autor Wiadomość
Piotrek12345 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2024
Posty: 12
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 10-05-2024, 18:38   diagnostyka e56a

Czesc chcialem sie zapytac bo widzialem gdzies na zagranicznych forach jak moge zdiagnozowac swojego galanta kiedy nie mam MUT 2, widzialem na zagranicznych forach ze mozna polaczyc bodajze jakies zworki badz kable aby samochod wszedl w tryb awaryjny i dana kontrolka migala i pokazywala kod bledu, mam problem ze check mi sie zapala przy jezdzie powyzej 140kmh ale totalnie z samochodem nic sie nie dzieje i chodzi jak przed zapaleniem sie checku. check juz nie gasnie i trzeba resetowac komputer odpinajac kleme z aku. chce zobaczyc co za bledy sypie oczywiscie jezeli pokaze. Czy wiecie moze o co chodzi i jak to zrobic? czy macie inne pomysly zeby sprawdzic? mechanicy rozkladaja rece bo nie moga sie podlaczyc bo nie maja interfejsu.... Mitsubishi Galant 2.4 4g64 1994r wersja ES ze stanow.
  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-05-2024, 18:59   

Dobrze słyszałeś o zworce, tylko przed odczytem nie możesz kasować ich poprzez odpięcie klemy :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Piotrek12345 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2024
Posty: 12
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 10-05-2024, 19:04   

Bizi78 napisał/a:
Dobrze słyszałeś o zworce, tylko przed odczytem nie możesz kasować ich poprzez odpięcie klemy :wink: .


wiem, zrobie tak przed sprawdzeniem jak wczesniej, 140kmh+ i zeby sie zaswiecil, pytanie mam jak polaczyc te zworki badz gdzie je znalezc, bo z tego co wiem to po lewej stronie od kierownicy
Generalnie pytanie jest glowne jak je podlaczyc, zewrzec. Po prostu jak to zrobic, bo nie moge kompletnie wyczytac.. a no i jeszcze przyokazji jakby sie udalo. Gdzies jest na forum lista z kodami bledow do mojego galanta, czy do generacji wyzej sa takie same :D ?

[ Dodano: 10-05-2024, 19:07 ]
a denerwuje mnie ten check, z samego faktu ze sie swieci i przez niego nie dziala tempomat... nie chce sie w ogole zalaczyc
  
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11141
Skąd: Radomsko

Wysłany: 10-05-2024, 23:47   

Pod kokpitem nad prawym kolanem kierowcy jest złącze diagnostyczne. Łączysz pierwszy, i czwarty pin. Włączasz zapłon, i lampka silnika wyświetla kody błędów.
Złącze ma kształt trapezu.

[ Dodano: 10-05-2024, 23:52 ]
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.