 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak segera sworznia w wahaczu |
Autor |
Wiadomość |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 23-05-2024, 19:16 brak segera sworznia w wahaczu
|
|
|
Kupiłem wahacz firmy MEYLE wprasowany radełkowany sworzeń z gwintem jest bez pierścienia zabezpieczającego i brak kanału , teraz mam pytanie czy tak teraz można spokojnie montować i nic się nie stanie . |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-05-2024, 20:29
|
|
|
Standard w przypadku niemieckich części, totalny syf, najtańsze chińskie części przy tym to szczyt jakości wykonania. Ostatnio potrzebowałem na szybko kupić do Galanta łączniki stabilizatora przód i drążki kierownicze i kupiłem febi. Na jednej gumce łącznika w ogóle nie było tej sprężystej zawleczki, gumka spadała sobie, ten łącznik by nawet miesiąc nie wytrzymał, a na jednym drążku kierowniczym była krzywo wkręcona nakrętka kontrująca końcówkę kierowniczą i ledwo ją odkręciłem, gwint uszkodzony. Wszystko co niemieckie nadaje się tylko na złom. Oddaj ten sworzeń czy tam wahacz i kup cokolwiek, byle nie niemieckie. |
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-05-2024, 07:31
|
|
|
Do mercedesa kupowałem części febi i meyle i nie miałem zastrzeżeń do jakości. Wydaje mi się, że konkurując cenowo wszyscy oni biorą części robione w Chinach czy Pakistanie itp. i tylko kontrola jakości może odrzucić lub zostawić takie "kwiatki" jak tu zaprezentowałeś.
W temacie - lepiej poszukaj części CTR albo 555 i zmień - święty spokój podczas jazdy jest wart więcej niż taki koszt nowego sworznia (z 80zł?). |
|
|
|
 |
|
|