Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z klimatyzacją
Autor Wiadomość
patryk.krzemien 
Nowy Forumowicz
patryk072

Auto: Mitsubishi Outladner III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2024
Posty: 2
Skąd: Dziadowa Kłoda
Wysłany: 10-06-2024, 08:41   Problem z klimatyzacją

Witam,
mam problem z klimatyzacją, myślałem, że to brak czynnika ale klima nabita, działała jeden dzień i znowu pusta czyli gdzieś układ się rozszczelnił, pod samochodem widać wyciek płynu fluorescencyjnego więc wyciek jest, mechanik wskazał osuszacz klimatyzacji jako winny, pytanie czy aby go wymienić potrzebne jest ściąganie deski czy też da radę to zrobić jakoś od spodu?

Klima po nabiciu działa jakieś jeden dzień, dwa razy z nawiewu wyleciało coś na wzór białego proszku ale to chyba efekt po odgrzybianiu parownika.

Z góry dziękuję za pomoc i rady.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-06-2024, 11:00   

Upierałeś się na nabicie środka czy ta osoba znalazła sobie jelenia, który przy nieszczelnościach będzie ciągle płacił za to? Bo maszyna nie uzupełni czynnika, jeśli test próżni nie przejdzie.
Osuszacz w 99% jest na zewnątrz, gdzieś pod maską, w okolicy skraplacza, czasem wręcz zintegrowany z nim.
 
 
patryk.krzemien 
Nowy Forumowicz
patryk072

Auto: Mitsubishi Outladner III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2024
Posty: 2
Skąd: Dziadowa Kłoda
Wysłany: 10-06-2024, 13:49   

Nie upierałem, mechanik stwierdził, że "podobno" test próżni przeszedł i nabił ale całkiem możliwe, że znacząco mógł minąć się z prawdą, w takim razie sam zdejmę pokrywę silnika i przeanalizuję jeszcze dostęp do owego skraplacza.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-06-2024, 07:56   

Maszyna robi próżnię na kilka minut i znacznie lepszym testem jest nabicie jakiegoś obojętnego gazu (azot albo hel) do układu i sprawdzenie czy ciśnienie spada. Można to testować zupełnie osobno nie zajmując stanowiska z maszyną i można to robić dość długo aby być pewnym. Ale skoro już nawet widać wyciek kontrastu to nie ma się nad czym zastanawiać - trzeba to uszczelnić.
Jeśli jest mocno rozbryzgane i ciężko ustalić skąd dokładnie cieknie, to najlepiej umyć i raz jeszcze uruchomić klimatyzację, aby kontrast zaczął uchodzić - to doprecyzuje miejsce ubytku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.