 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 29-05-2007, 20:02 |
[E57A 2.0D] co się dzieje?? |
Autor |
Wiadomość |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 19:03 [E57A 2.0D] co się dzieje??
|
|
|
Witam, tak sobie czytam i czytam o tych Naszych Galach, a to to a to tamto a to tu :)ale tak naprawde to są to dobre samochody:)Przykład: klegi teściu ma dealera Fiata:) Grande Puntu - Piękne z wyglądu szczególnie przód:) Nie ma tygodnia zeby sie nie pojawiły na serwisie!!- A to turbo padło a to sam zgasł i sie zatrzymał na drodze, a to rozerwało opone, a to szczeliło w skrzyni etc itp itd:) Dalej - weźmy reno lagune, albo nissana primere podobno to samo!! Ale to samochody za grube tysiące!!!Ja dałem za Gala (PO PIENIĄDZACH OD SĄSIADA) przejechałem 10 tyś km auto zadbane po 200 tyś km i nie powiem nic złego - wiadomo coś tam zawsze wkurzy, a propo przecież muszę usterkę opisać:) tak sie rozgadałem:)
Temat ciekawy bo wsiadam rano do auta - odpalam a to coś popiskuj w regularnych odstępach czasu w okolicach rozrządu i alternatora - silnik normalnie pracuje tylko w ostępach 2 sekundowych pojawia sie pisk i spadek obrotów o ok 100na minutę. otwieram szyberdach i w momencie tego pisku, spadku obrotuów pojawia sie przychamowanie otwierania szyberdachu. To samo z włączonymi światłami -przygasają. Co siekawe po rozgrzaniu sie silnika wszytsko wraca do normy nie piszczy nie falują obroty co za czart !!!!
aha i sory za błędy ortograficzne:) ale mam dyslekcje - każdy pawnik mnie wybroni:)hehe
pozdrawiam!!!i udanego dłłłłuuuugiego weekendu!!!!! |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 20:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
COBRA [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 19:35
|
|
|
Według mnie to wygląda na alternator a dokładniej na tuleki lub jak ja miałem to pasek dopuki zimny piszczał jak sie nagżał to przestał po wymianie mam spokuj pozdarawiam |
|
|
|
 |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 15:27
|
|
|
COBRA, chyba masz racje!! Bo byłem u ziomka mechanika i stwiedził bardzo podobnie do twojej sugestii!!:) muszę zamówić paski ale kupować dwa?? Aha i jaki olej do wspomagania? bo widze ze w zbiorniczku minimum! a i jak wczoraj wieczorem zajechałem do domu to tak przygasały obroty ze zaświecały sie leciutko kontrolki wraz ze spadkiem obrotów i tym pikiem! Mam nadziej ze to będzie to ....
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kupiec [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2008, 20:39
|
|
|
Coś przyhamowywuje silnik. Zdejm górną osłonę pasków. poluzuj pasek alternatora i zobaczysz czy alternator, czy może pompa wody ew. pompa wspomagania kierownicy. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 07-01-2008, 20:57
|
|
|
Silnik zwalnia poniewaz w tym momencie wlaczaja sie sekwencyjnie swiece zarowe. A to ze cos piszczy to wplyw duzego obciazenia pradowego alternatora. Zacznij od paskow, moze wystarczy je naciagnac. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
|
|
|
 |
|
|