Jaki patent na trzeszczacy schowek? |
Autor |
Wiadomość |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 30-04-2007, 22:21 Jaki patent na trzeszczacy schowek?
|
|
|
Moze dziwne pytanie ale wkurza mnie juz jego trzeszczenie.
Moze komus z Was udalo sie cos zrobic ze schowkiem przed kolanami pasazera
zeby nie telepal jak glupi po jezdzie na naszych asfaltach-pralkach?
Da sie cos zrobic zeby nie brzeczal a dalo sie go normalnie otwierac? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-04-2007, 22:47
|
|
|
podokręcać sruby ?
normalnie on nie hałasuje...coś z Twoim jest nie tak... |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
plaster120
Forumowicz

Auto: carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 65 Skąd: Toruń/Warszawa
|
Wysłany: 20-08-2010, 14:21
|
|
|
Mój podczas jazdy po dziurach obija się (słabo siedzi w zamknięciu) i słychać go dość intensywnie podczas jazy po dziurach. da sie cos z tym zrobic??
[ Dodano: 28-08-2010, 10:29 ]
Nikt nie ma zadnego pomysłu?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomasz.pl1 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2010, 12:30
|
|
|
Miałem u siebie taką samą sytuację. Na dziurach schowek latał - był za luzny. Rozwiązanie jest proste. Bolec wchodzący w zamek (ten metalowy montowany w desce) trzeba delikatnie od spodu odkrecić i go nieco cofnąć. Wtedy schowek idealnie zamyka sie do końca i nie ma żadnych luzów.
Pzdr. |
|
|
|
 |
kamilrozanski
Mitsumaniak
Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 28-09-2010, 13:11
|
|
|
też tak miałemn, rozwiązanie powyżej opisane mnie się nie sprawdziło, jeżeli i w Twoim wypadku nadal trzeszczy to ja proponuję odkręcić schowek i go rozebrać tak by dostać się do tego zamka, zatrzasku który zamyka schowek, jest tam kawałek gąbki który po zamknięciu schowka niweluje luzy, po wyrobieniu się tej gąbki schowek trzeszczy. Po wymianie jest oki:)
Pzdr Kamil |
|
|
|
 |
|