Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
COLT Z3, 1,3 BŁĄD P1970
Autor Wiadomość
pawelkrol1988 
Nowy Forumowicz

Auto: colt z3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 8
Skąd: łańcut
Wysłany: 14-12-2024, 17:14   COLT Z3, 1,3 BŁĄD P1970

Witam, trochę odgrzebuje kotleta ale odpowiedzi na swoje bolączki nie znalazłem,. Mianowicie od 3lat posiadam colta z3, 1,3pb+gaz. Od kiedy kupiłem auto zawsze dziwnie zachowywało się na ssaniu (powoli opadały obroty przy przygazowaniu) ale po minucie się to normowało. Błędów zero. Ostatnio jednak zapalił się check i auto zaczęło falować w taki sposób że nie dało się już jechać. Colt nie wchodził na wyższe obroty niż 2500tys, falowanie miał w zakresie od 800-2500. Po dłuższych poszukiwaniach padło na przepustnicę. Znalazłem firmę, która rzekomo regeneruje. Po kontakcie powiedziano mi, że muszę ją odesłać wraz ze sterownikiem. Dodam, że przepustnica była czysta. Tak więc zrobiłem. Usługa wykonana, przepustnica ponownie zamontowana. Auto chodziło normalnie (obroty na ssaniu pozostały takie jak na początku, więc byłem do tego przyzwyczajony). Po 3tyg dalej check i to samo....Bład P1970, już ręce rozkładam, Pan od przepustnicy już trochę zlewa temat, twierdzi , że może jak podpinałem się po obd2 jakimś chinśkim interfejsem to upaliłem sterrownik :) ). Drugą rzecz którą wyczytałem gdzieś na forum był przypadek, że ktoś miał identyczne objawy i błąd i przyczyną okazał się korek od baku....po wymianie jak ręką odjął.
Kolejną rzeczą, która rzuciła mi się w oczy :
kąt fazy układu VVT(zmienne fazy rozrządu) wartość 0.0
docelowy kąt to 74,9
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 636 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24036
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2024, 19:24   

Czytałeś może temat:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=111279

trop z VVT wydaje się prawidłowy
 
 
pawelkrol1988 
Nowy Forumowicz

Auto: colt z3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 8
Skąd: łańcut
Wysłany: 16-12-2024, 11:00   

niestety trop z czujnikiem faz rozrządu to nie to..

[ Dodano: 25-12-2024, 09:52 ]
udało mi się zauważyć, że w chwili wystąpienia błędu. Zgasić auto odpiąć przepustnicę na moment i auto zapala, błąd samoczynnie znika. Ale nie ma reguły nie raz jest tydzień spokoju a czasami godzina :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.