Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Syczenie podczas przyspieszania po wymianie turbosprężarki
Autor Wiadomość
pekar1 
Forumowicz
pekar

Auto: Pajero 2.8 td long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 135
Skąd: Biała Rawska
Wysłany: 05-09-2024, 21:30   Syczenie podczas przyspieszania po wymianie turbosprężarki

Wymieniłem niedawno w moim Pajero II 2.8 td turbosprężarkę na nową ponieważ stara była nieregenerowana - uszkodzona, zużyta część tzw. zimna.
Więc zakupiłem nową.

Zauważyłem jednak, że teraz przy przyspieszaniu powyżej 2500, przy dodawaniu gazu pojawia się syczenie. Turbina też lekko gwiżdże. Po ustabilizowaniu prędkości do pożądanej i zaprzestaniu dodawania gazu, przyspieszania syczenie w zasadzie ustaje. Syczy więc przy przyspieszaniu podczas obciążenia.
Czy takie objawy ( syczenie przy przyspieszaniu ) są normalne przy nowej turbinie ?
_________________
Bądż szczęśliwy i daj szczęscie innym
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24264
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2024, 07:52   

A może zawór upustowy? Zrzuca nadmiar ciśnienia...
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 17-09-2024, 05:16   

Układ dolotowy szczelny? Może gdzieś masz nieszczelność np. Na intercoolerze lub rurach. Masz snorkel? Wiem że głupie ale odwrócenie wlotu do tyłu powoduje słyszalny w kabinie świst powietrza przy dodawaniu gazu.
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 541
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2024, 14:48   

Podjedź do warsztatu na zadymienie układu dolotowego. Plus będzie taki, że oprócz nieszczelności powodującej syczenie znajdą jeszcze ze dwie których nie słychać :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.