Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiększenie mocy Outlander 2016 2.0 benz 110kw
Autor Wiadomość
Pabello 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2016 2.0 BENZ.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2024
Posty: 4
Skąd: Suwałki
  Wysłany: 24-10-2024, 11:03   Zwiększenie mocy Outlander 2016 2.0 benz 110kw

Cześć
Kupiłem Outlander 2016 2.0 benz 110kw 4wd. Auto ma 150 koni. Czy maciej jakiś pomysł na zwiększenie koni.

Z góry dziękuję za pomoc.
_________________
Thnx.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2024, 11:19   

Nie ma szans na sensowny update. Taniej wyjdzie kupić inne, mocniejsze auto.
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 25-10-2024, 07:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 24-10-2024, 16:56   

Przecież to się całkiem zacnie odpycha ....
 
 
Pabello 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2016 2.0 BENZ.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2024
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 24-10-2024, 20:09   

Własnie troche zamulony i przydałoby sie dać mu kopaaaa.
_________________
Thnx.
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 25-10-2024, 12:03   

Pabello napisał/a:
Własnie troche zamulony i przydałoby sie dać mu kopaaaa.


To zdecyduj się, czy zamulony czy za mało mocy.
Sprawdź na hamowni, ile ma w rzeczywistości i jak się rozkłada moment obrotowy.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 26-10-2024, 17:13   

Fred.X napisał/a:
Przecież to się całkiem zacnie odpycha ....


Wiesz to zależy jaki masz punkt odniesienia.
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-10-2024, 21:50   

CVT trzeba potrafić jeździć 8)

Po drugie jak kierowca [edit] to Ferrari nie pomoże :D

[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 26-10-2024, 23:07 ]
Polecam co pewien czas przeczytać zasady forum.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 26-10-2024, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-10-2024, 22:28   

Fred.X napisał/a:
Po drugie jak kierowca [edit] to Ferrari nie pomoże

Bardzo niegrzecznie kolega się odnosi do innego forumowicza. Polecam edytować treść postu :evil:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Bizi78 26-10-2024, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krycha12 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2024
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-10-2024, 22:40   

Nie no, sam niedawno się przesiadłem na OIII, ale wiedziałem co robię. Wymieniłem 2.2 diesla turbo w manualu na 2.0 benzynę wolnossącą z CVT i przy większym aucie, więc bez zaskoczeń, ale i bez rozczarowania. Ruszanie jest ok, dzięki CVT nawet nie czuć, jak jedziemy już 80 km/h w mieście, ale elastyczności brak (czy raczej jest średnia).
Mój Diesle miał dużo lepszą elastyczność i chyba o to autorowi chodzi. 80-130 (wyprzedzanie na drogach krajowych lub włącznie się na autostradach) czy nawet bujanie się do 180, było całkiem dynamiczne. W OIII jest takie spokojne.

Jeżeli chcesz więcej mocy, to inny japoński SUV :P Honda CR-V 1.5 Vtec turbo 193km; Forester 2.0 XT 240km, albo, spoza Japonii, najlepiej alfa romeo stelvio quadrifoglio V6 (510 km).
  
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-10-2024, 22:59   

jacek11 napisał/a:
Fred.X napisał/a:
Po drugie jak kierowca [edit] to Ferrari nie pomoże

Bardzo niegrzecznie kolega się odnosi do innego forumowicza. Polecam edytować treść postu :evil:
Nie przesadzaj , proszę Cie ...
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 26-10-2024, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 26-10-2024, 23:33   

Fred.X, Na tym forum nie obrażamy innych użytkowników. Taki mamy tutaj regulamin. Nie musisz koniecznie się udzielać, jeśli nie potrafisz/nie chcesz, opanować swoich emocji.
_________________

 
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 27-10-2024, 09:38   

A gdzie tu masz emocje , nie dopowiadaj sobie
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 28-10-2024, 13:52   

Koniec OT, proszę :)

Co do samego Outka III generacji z 2.0 pod maską i nie daj Boże CVT, to wszystko się da, nawet zwiększyć moc i moment na tyle znacząco, że będzie to odczuwalne... wszystko jest kwestią środków, które chce się włożyć w auto.

Fred.X napisał/a:
Przecież to się całkiem zacnie odpycha ....

jeździłem zaraz po wprowadzeniu na rynek i nie wiem, czym jeździłeś wcześniej, ale to auto się w ogóle nie odpycha.
Krycha12 napisał/a:
Ruszanie jest ok, dzięki CVT nawet nie czuć, jak jedziemy już 80 km/h w mieście

Tylko trwa to jakieś 15 sekund :roll:
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 316
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-10-2024, 17:21   

W@sio napisał/a:

jeździłem zaraz po wprowadzeniu na rynek i nie wiem, czym jeździłeś wcześniej, ale to auto się w ogóle nie odpycha.

T
CVT trzeba się nauczyć jeździć , wciskanie pedału do oporu kompletnie nic nie daje

wcześniej np Saab 9=5 Aero , Alfa 166 Super Buso
  
 
 
Pabello 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2016 2.0 BENZ.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2024
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-10-2024, 20:09   

Spoko nie obrażam się. Tylko myślałem że taki suv to trochę lepiej będzie sie zbierał. Jednak 150 km to troche za mało na taką budę. Auta innego nie bede narazie kupował bo to świeży zakup. A jak nie ma opcji żeby coś ulepszyć to lipa. Bo liczyłem że jednak polepszy osiągi.

[ Dodano: 28-10-2024, 20:14 ]
"Co do samego Outka III generacji z 2.0 pod maską i nie daj Boże CVT, to wszystko się da, nawet zwiększyć moc i moment na tyle znacząco, że będzie to odczuwalne... wszystko jest kwestią środków, które chce się włożyć w auto."
Czyli co da się zwiększyć moment, podkręcić koni? Ile hajsu trzeba szykować ???
_________________
Thnx.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.