Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] nie pali po dłuższym postoju
Autor Wiadomość
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 04-08-2024, 13:04   [II 2.0 DID] nie pali po dłuższym postoju

witam Wszystkich mam następujący problem, po nocy czy dłuższym postoju samochód nie pali, kręci, kręci, kręci, kręci i zaskoczy. kiedy już zapali to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu i kolejnych uruchomieniach zapala normalnie. kiedy znowu postoi całą noc powtarza sie to samo. proszę o pomoc i radę.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 04-08-2024, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-08-2024, 13:13   

Dobrze by było dodać: PB czy Diesel?
Przy zakładaniu tematu możesz wybrać opis jakiego motoru on dotyczy 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 04-08-2024, 14:12   

moje przeoczenie słuszna uwaga i zwracam honor. chodzi o samochód z silnikiem 2.0 diesel
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 05-08-2024, 15:27   Re: nie pali po dłuższym postoju

jorzyk1976 napisał/a:
witam Wszystkich mam następujący problem, po nocy czy dłuższym postoju samochód nie pali, kręci, kręci, kręci, kręci i zaskoczy. kiedy już zapali to po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu i kolejnych uruchomieniach zapala normalnie. kiedy znowu postoi całą noc powtarza sie to samo. proszę o pomoc i radę.


Sprawdź, czy paliwo się nie cofa.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 05-08-2024, 20:42   

A jak to sprawdzić.? A jak się cofa to co robić?
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 05-08-2024, 23:18   

jorzyk1976 napisał/a:
A jak to sprawdzić.? A jak się cofa to co robić?


Sprawdzasz przezroczystym wężykiem.
Jeśli się cofa, to albo "pudrujesz syfa" za pomocą dodatkowego zaworka zwrotnego, albo szukasz przyczyny.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 05-08-2024, 23:44   

A przyczyną mogą być wadliwe uszczelniacze pompowtryskow
 
 
Pirat100 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2023
Posty: 3
Skąd: WLKP
Wysłany: 06-08-2024, 13:10   

Może pompa paliwa w zbiorniku padła. Jej zadanie podać paliwo (nabić ciśnienie) wstępne po przekręceniu zapłonu (jak cisza powinno być słychać że działa kilka sekund pod tylną kanapą). Później paliwo podaje już pompa vacum. Jak kręcisz i kręcisz i zapala po dłuższym czasie to tak jak by tylko pompa vacum zasysała paliwo (a tu musi trochę nakręcić).
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 06-08-2024, 22:50   

A może ktoś z was zna numer katalogowy pompki wstępnej
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-08-2024, 07:16   

jorzyk1976 - partsouq.com, wpisujesz vin i szukasz na rysunkach
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 10-08-2024, 14:07   

A przyczyną powyższej usterki może być bardzo dawno nie zmieniany filtr paliwa

[ Dodano: 03-10-2024, 20:33 ]
koledzy ratujcie! po wymianie pompki w zbiorniku i uszczelniaczy na pompowtryskach dalej tak samo pali czyli [edit] i mechanik już rozkłada ręce. mówi że można jeszcze zmienić vacum ale nie jest pewny czy to to, a pompa kosztuje i to nie mało.
możne ktoś ma jakiś pomysł, byłbym wdzięczny. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 03-10-2024, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-10-2024, 20:49   

Zamontuj dodatkową pompkę ręczną na dojściu paliwa do filtra taką z zaworem zwrotnym. Częsty patent w Renaultach. W starszych genaracjach silnika często rozszczelniał się układ i paliwo cofało się zbyt daleko od pompy. U Ciebie jest to samo, jak już dopompuje paliwa to później pali na dotyk. Problem jest z cofaniem się paliwa. Rano po postoju podpompuj ręcznie paliwo i auto zapali sprawnie. Jeżeli to pomoże, radził bym zrobić test szczelności układu bo paliwo musi stać w przewodach cały czas a nie zlewać się do baku po nocy.

Niedawno miałam podobną sytuację, pomogło psyknięcie plaka w dolot i koledze uruchamiliśmy 2.0 did
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
  
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 03-10-2024, 22:15   

Bzyk_R1 napisał/a:
Zamontuj dodatkową pompkę ręczną na dojściu paliwa do filtra taką z zaworem zwrotnym.

Ja tam bym wolał zamontować przełącznik, za pomocą którego uruchomiłbym manualnie pompę paliwa w zbiorniku. Na pewno dużo wygodniejsze rozwiązanie, bez otwierania maski i ręcznego pompowania. No ale to ingerencja w instalację elektryczną...trzeba wiedzieć co, jak i gdzie podłączyć.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: podlaskie
Wysłany: 03-10-2024, 22:59   

Jeszcze chciałbym dodać że po założeniu nowe pompki tydzień czasu palił normalnie później znowu źle. Jakby układ byłby nieszczelny to by ropa gdzieś kapała?
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 04-10-2024, 07:51   

Trzeba za pomocą pompy podciśnieniowej sprawdzić stan linii zasilających od zbiornika oraz powrotów.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.