Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka na wersję 7 osobową
Autor Wiadomość
Greg00pl 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 7
Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
Wysłany: 29-03-2025, 17:49   Przeróbka na wersję 7 osobową

Witam, założyłem osobny temat, chociaż widzę, że już o tym było...

Mnie bardziej interesują same kwestie techniczne takiej przeróbki - widzę, że w bagażniku są otwory montażowe pod 3-cią kanapę, jakieś zaślepki na montaż pasów bezpieczeństwa itp...

Interesują mnie natomiast np numery części (wykaz części) potrzebnych do takiej przeróbki...

Czym różni się 2-gi rząd siedzeń w wersji 5, a 7 osobowej ?
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 552
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2025, 08:15   

Potrzebujesz trzeci rząd siedzeń i pasy 7000D531XA, 7000D532XA.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1665772#1665772
 
 
Greg00pl 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 7
Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
Wysłany: 30-03-2025, 13:16   

Dzięki, czy 3 rząd z O2 pasuje, czy muszę polować na O3 ?
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 552
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2025, 16:21   

Tego nie wiem, ale jeśli zamierzasz wydać kasę to lepiej wybrać przeznaczone do twojego modelu auta, a nie do innego.
 
 
Greg00pl 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 7
Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
Wysłany: 30-03-2025, 22:14   

Komplet siedzeń zamówiony... widzę, że kanapa z 2-go rzędu różni się w wersji 5cio i 7mio osobowej...

Kanapa z wersji 5 os ma regulację tylko nachylenia oparcia, kanapa z wersji 7 osobowej ma regulację posuwu całego siedzenia....

Niestety widzę, że z zakupem pasów też jest kolorowo xD

Osobno sprzedają same pasy i osobno zapinki (klamry) - to cholerstwo do którego się pas wpina xD


Zatem zakup pasów może wyjść nawet do około 1000 zł, gdzie za komplet siedzeń do wersji 7 osobowej, czyli fotele przednie, kanapa plus fotele z 3 rzędu wyszły 800 zł :?

Edit 1: Gdyby ktoś szukał pasów do 3-go rzędu siedzeń to proponuję szukać po numerach:
- TK-AB2-EN314
- TK-AB2-EN313
po jednej sztuce - jeden prawy drugi lewy, ponadto jeśli razem z pasami lubsiedzeniami nie będzie zapinek do pasów też trzeba je sobie wyszukać - tu już z numerami nie pomogę sam szukałem po zdjęciach.

Edit 2: Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z planem i zamówienia dotrą to podsumowując:

- koszt kompletu siedzeń do wersji 7 osobowej -> 800zł + 400zł wysyłka
- koszt kompletu pasów razem z zapinkami około 450zł

Pozostaje ogarnąć fakturę za montaż i udać się do wydziału po zmianę ilości miejsc w pojeździe

[ Dodano: 03-04-2025, 15:34 ]
Napotkałem na ścianę....

1) Aby przerobić Miśka na 7 osobową wersję potrzebuję oświadczenia od przedstawicielstwa Mitsubishi o tym, że ten samochód konstrukcyjnie spełnia wymagania niezbędne do tego, aby dał się zaadoptować do przewozy 7 osób (kierowcy i 6 pasażerów | w układzie 2 fotele przednie, kanapa 3 osobowa w 2gim rzędzie i 2 fotele tylne).
2) Polskie przedstawicielstwo Mitsubishi odmówiło mi wydania takiego dokumentu... - po prostu nie

Macie jakieś pomysły jak to popchnąć?


Ogólnie znalazłem firmę, która całą resztę - montaż, dokumentację i przeląd techniczny robi za 2000zł wszystko na gotowo pod wydział komunikacji... tylko ta firma uprzejmie poinformowała mnie, że z każdą inną marką problemu nie ma, ale oficjalne przedstawicielstwo Mitsubishi w Polsce na każdą ich prośbę o wydanie takiego kwitka spuszcza ich na drzewo... więc o ile sam sobie tego nie ogarnę to i oni mi pomóc nie potrafią.

Jakies pomysły ?
  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10682
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-04-2025, 08:10   

Nie zazdroszcze, myślełem ze rozeznanałeś temat zanim zacząłeś. Rozumiem za za 2tyś to pewnie ITS się za to zabiera bo tyle kosztyje badanie mocowania homologowanych folteli w kamperze.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Greg00pl 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 7
Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
Wysłany: 04-04-2025, 11:12   

W 2000zł znalazłem firmę, która zajmuje się produkcją, montażem i dokumentacją zabudów w samochodach i w tej kwocie dokonują montażu, wszystkich badań i przeglądu technicznego (bo są też stacją kontroli pojazdów) czyli robią full dokumentację pod przerejestrowanie pojazdu na 7 osobowe.... Cały problem sprowadza się już tylko do uzyskania "warunków" montażu w pojeździe od przedstawiciela marki. A jak się okazuje właśnie tu jest pies pogrzebany. Przyznam się szczerze rozeznanie zrobiłem wcześniej pobieżne i tkwiłem w przekonaniu, że jest "po staremu" - jak się okazuje po nowemu też nie jest źle jesli znajdzie się kogoś, kto ma o tym pojęcie i ogarnia wszystko od montażu, przez dokumentację techniczną po przegląd, tylko właśnie polski dystrybutor stwarza problemy - zapewne aby "zmonopolizować" możliwości przeróbek do salonów ASO.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-04-2025, 12:14   

Nie wiem jak to działa, ale dawniej były jakieś problemy z homologowaniem (jeśli dobrze pamiętam całość) lawet po przeróbce z innego typu aut. Podobno rozwiązaniem było przepuszczenie tego przez jakiś normalny (w tej materii) kraj typu Czechy (może też Niemcy) i po pół roku auto wracało w pełni legalne.
Były też firmy kompleksowo się tym zajmujące.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.