 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przeróbka na wersję 7 osobową |
Autor |
Wiadomość |
Greg00pl
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024 Posty: 7 Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
|
Wysłany: 29-03-2025, 17:49 Przeróbka na wersję 7 osobową
|
|
|
Witam, założyłem osobny temat, chociaż widzę, że już o tym było...
Mnie bardziej interesują same kwestie techniczne takiej przeróbki - widzę, że w bagażniku są otwory montażowe pod 3-cią kanapę, jakieś zaślepki na montaż pasów bezpieczeństwa itp...
Interesują mnie natomiast np numery części (wykaz części) potrzebnych do takiej przeróbki...
Czym różni się 2-gi rząd siedzeń w wersji 5, a 7 osobowej ? |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Greg00pl
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024 Posty: 7 Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
|
Wysłany: 30-03-2025, 13:16
|
|
|
Dzięki, czy 3 rząd z O2 pasuje, czy muszę polować na O3 ? |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 552 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2025, 16:21
|
|
|
Tego nie wiem, ale jeśli zamierzasz wydać kasę to lepiej wybrać przeznaczone do twojego modelu auta, a nie do innego. |
|
|
|
 |
Greg00pl
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024 Posty: 7 Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
|
Wysłany: 30-03-2025, 22:14
|
|
|
Komplet siedzeń zamówiony... widzę, że kanapa z 2-go rzędu różni się w wersji 5cio i 7mio osobowej...
Kanapa z wersji 5 os ma regulację tylko nachylenia oparcia, kanapa z wersji 7 osobowej ma regulację posuwu całego siedzenia....
Niestety widzę, że z zakupem pasów też jest kolorowo xD
Osobno sprzedają same pasy i osobno zapinki (klamry) - to cholerstwo do którego się pas wpina xD
Zatem zakup pasów może wyjść nawet do około 1000 zł, gdzie za komplet siedzeń do wersji 7 osobowej, czyli fotele przednie, kanapa plus fotele z 3 rzędu wyszły 800 zł
Edit 1: Gdyby ktoś szukał pasów do 3-go rzędu siedzeń to proponuję szukać po numerach:
- TK-AB2-EN314
- TK-AB2-EN313
po jednej sztuce - jeden prawy drugi lewy, ponadto jeśli razem z pasami lubsiedzeniami nie będzie zapinek do pasów też trzeba je sobie wyszukać - tu już z numerami nie pomogę sam szukałem po zdjęciach.
Edit 2: Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z planem i zamówienia dotrą to podsumowując:
- koszt kompletu siedzeń do wersji 7 osobowej -> 800zł + 400zł wysyłka
- koszt kompletu pasów razem z zapinkami około 450zł
Pozostaje ogarnąć fakturę za montaż i udać się do wydziału po zmianę ilości miejsc w pojeździe
[ Dodano: 03-04-2025, 15:34 ]
Napotkałem na ścianę....
1) Aby przerobić Miśka na 7 osobową wersję potrzebuję oświadczenia od przedstawicielstwa Mitsubishi o tym, że ten samochód konstrukcyjnie spełnia wymagania niezbędne do tego, aby dał się zaadoptować do przewozy 7 osób (kierowcy i 6 pasażerów | w układzie 2 fotele przednie, kanapa 3 osobowa w 2gim rzędzie i 2 fotele tylne).
2) Polskie przedstawicielstwo Mitsubishi odmówiło mi wydania takiego dokumentu... - po prostu nie
Macie jakieś pomysły jak to popchnąć?
Ogólnie znalazłem firmę, która całą resztę - montaż, dokumentację i przeląd techniczny robi za 2000zł wszystko na gotowo pod wydział komunikacji... tylko ta firma uprzejmie poinformowała mnie, że z każdą inną marką problemu nie ma, ale oficjalne przedstawicielstwo Mitsubishi w Polsce na każdą ich prośbę o wydanie takiego kwitka spuszcza ich na drzewo... więc o ile sam sobie tego nie ogarnę to i oni mi pomóc nie potrafią.
Jakies pomysły ? |
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-04-2025, 08:10
|
|
|
Nie zazdroszcze, myślełem ze rozeznanałeś temat zanim zacząłeś. Rozumiem za za 2tyś to pewnie ITS się za to zabiera bo tyle kosztyje badanie mocowania homologowanych folteli w kamperze. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Greg00pl
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024 Posty: 7 Skąd: zewsząd, jesteście otoczeni
|
Wysłany: 04-04-2025, 11:12
|
|
|
W 2000zł znalazłem firmę, która zajmuje się produkcją, montażem i dokumentacją zabudów w samochodach i w tej kwocie dokonują montażu, wszystkich badań i przeglądu technicznego (bo są też stacją kontroli pojazdów) czyli robią full dokumentację pod przerejestrowanie pojazdu na 7 osobowe.... Cały problem sprowadza się już tylko do uzyskania "warunków" montażu w pojeździe od przedstawiciela marki. A jak się okazuje właśnie tu jest pies pogrzebany. Przyznam się szczerze rozeznanie zrobiłem wcześniej pobieżne i tkwiłem w przekonaniu, że jest "po staremu" - jak się okazuje po nowemu też nie jest źle jesli znajdzie się kogoś, kto ma o tym pojęcie i ogarnia wszystko od montażu, przez dokumentację techniczną po przegląd, tylko właśnie polski dystrybutor stwarza problemy - zapewne aby "zmonopolizować" możliwości przeróbek do salonów ASO. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-04-2025, 12:14
|
|
|
Nie wiem jak to działa, ale dawniej były jakieś problemy z homologowaniem (jeśli dobrze pamiętam całość) lawet po przeróbce z innego typu aut. Podobno rozwiązaniem było przepuszczenie tego przez jakiś normalny (w tej materii) kraj typu Czechy (może też Niemcy) i po pół roku auto wracało w pełni legalne.
Były też firmy kompleksowo się tym zajmujące. |
|
|
|
 |
|
|