 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outek 3 GT 3.0V6 |
Autor |
Wiadomość |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 312 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 11-05-2025, 11:09 Outek 3 GT 3.0V6
|
|
|
Dzień dobry wszystkim, mam parę pytań do właścicieli O3 GT ze stanów bądź Kanady :
1. Jak spalanie
2. Praca skrzyni , bo wiem , ze to nie jest CVT , zmiana biegów, czy mocno czuć lag , jakie obroty mniej więcej przy 100 km/h i 140 km/h , elastycznośc przy wyprzedzaniu
3. Czy są trudności w zaadoptowaniu na polskie warunki , tj lampy , licznik , chodzi głównie czy kostki instalacji są takie takie same
4. Jakieś wady tego silnika ?
[ Dodano: 13-05-2025, 19:14 ]
Nikt nie posiada takowej wersji ? no nie wierzę |
|
|
|
 |
Szczykawka
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Kwi 2024 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-2025, 05:42
|
|
|
Posiadam 3.0 V6 ale nie GT, więc ten tego |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 312 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-05-2025, 19:16
|
|
|
No ale silnik , skrzynia i napędy chyba te same , czy się myle ? |
|
|
|
 |
Szczykawka
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Kwi 2024 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2025, 21:20
|
|
|
nie rozeznaję się w poszczególnych wydaniach 3.0 V6 ale:
- spalanie w mieście to u mnie okolice 15L/100km, w trasie delikatnie powyżej 10 (przy przelotowej w okolicy 140 km/h)
- skrzynia pracuje normalnie (jeździłem wcześniej 2.4 z CVT i najnowszą 2.5 z CVT i dla mnie to porażka jakaś), lag dla mnie (laika - bo samochód to sprzęt stricte użytkowy) niezauważalny - ale ostatnio jeżdżę w trybie normalnym (nie eco mode), samochód nabrał energii, wyższego spalania nie stwierdziłem. W sobotę mogę napisać jakie obroty mam przy tych prędkościach bo w krótką przejażdżkę za miasto robię.
- "europeizacja" - w moim przypadku dostosowania do warunków europejskich nie robiłem wcale, ale przy pierwszym badaniu technicznym zwrócono mi uwagę, że nie mam tylnego światła przeciwmgłowego (odnoszę wrażenie, że poprzedni diagnosta wziął łapę ale to temat nie na forum) - w tej chwili przeciwmgłowe już mam (z wersji europejskiej) - nie wiem czy da się zakodować w systemie, czy konieczne jest włączanie ręczne przełącznikiem na desce)
- z wad to paliwożerność w mieście, ale może ktoś z większym niż ja doświadczeniem rozwinie temat |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 312 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 29-05-2025, 06:02
|
|
|
hmm ze spalaniem tragedii nie ma , i tak LPG wjeźdża , czyli gra warta świeczki widzę |
|
|
|
 |
Szczykawka
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Kwi 2024 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2025, 16:30
|
|
|
Fred.X napisał/a: | hmm ze spalaniem tragedii nie ma , i tak LPG wjeźdża , czyli gra warta świeczki widzę |
wróciłem właśnie z krótkiej przejażdżki. 100 km/h to u mnie 1700 obr/m, 120 - 2000, 140 - 2350 (mniej więcej oczywiście). na zbiorniku gazu (67L) przejechałem głównie w trasie okolice 470 km.
co do gazu - poszukaj dobrego i sprawdzonego gazownika. ja robiłem niby w porządnym warsztacie a po niespełna 12k km 2 wtryski mają korekty prawie maksymalne i jeden jest w połowie - zastanawiam się czy aby przypadkiem wszystkie założone wtryski były w tym samym wieku (miały być nowe). |
|
|
|
 |
marcinspike
Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2025, 11:28
|
|
|
Witam, co do tego silnika to mam już drugie auto z tym silnikiem.
Nie będę tu powielał tego co napisali poprzednicy, napiszę na co zwrócić uwagę mając już auto z tym silnikiem:
- Wymiana oleju co 10k km.
- Musowo kontrola luzu zaworowego (zawory dolotowe podlegają regulacji) wg instrukcji co 40k km. W każdym ze spotkanych egzemplarzy luz praktycznie nie istniał. Fabrycznie 0.10mm.
- Wymiana oleju w skrzyni co 60k km.
- Wymiana oleju w reduktorach j/w.
- Co do LPG - uwagę należy zwrócić na wtryski LPG u siebie mam stagowskie ACW031 BFC - nie ma problemu.
- Co do przeróbki na PL, poszukaj na forum nick TOKYO - robi to od A do Z w rozsądnym pieniądzu. |
|
|
|
 |
Fred.X
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 312 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-06-2025, 18:43
|
|
|
Podziękował , o Tokyo to juz wiem od dawna
[ Dodano: 02-06-2025, 18:46 ]
Na LPG latam od 2006 r , także fachowca mam sprawdzonego |
|
|
|
 |
|
|