Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outek 3 GT 3.0V6
Autor Wiadomość
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 312
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-05-2025, 11:09   Outek 3 GT 3.0V6

Dzień dobry wszystkim, mam parę pytań do właścicieli O3 GT ze stanów bądź Kanady :
1. Jak spalanie
2. Praca skrzyni , bo wiem , ze to nie jest CVT , zmiana biegów, czy mocno czuć lag , jakie obroty mniej więcej przy 100 km/h i 140 km/h , elastycznośc przy wyprzedzaniu
3. Czy są trudności w zaadoptowaniu na polskie warunki , tj lampy , licznik , chodzi głównie czy kostki instalacji są takie takie same
4. Jakieś wady tego silnika ?

[ Dodano: 13-05-2025, 19:14 ]
Nikt nie posiada takowej wersji ? no nie wierzę
 
 
Szczykawka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2024
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2025, 05:42   

Posiadam 3.0 V6 ale nie GT, więc ten tego ;)
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 312
Skąd: Toruń
Wysłany: 14-05-2025, 19:16   

No ale silnik , skrzynia i napędy chyba te same , czy się myle ?
 
 
Szczykawka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2024
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2025, 21:20   

nie rozeznaję się w poszczególnych wydaniach 3.0 V6 ale:
- spalanie w mieście to u mnie okolice 15L/100km, w trasie delikatnie powyżej 10 (przy przelotowej w okolicy 140 km/h)
- skrzynia pracuje normalnie (jeździłem wcześniej 2.4 z CVT i najnowszą 2.5 z CVT i dla mnie to porażka jakaś), lag dla mnie (laika - bo samochód to sprzęt stricte użytkowy) niezauważalny - ale ostatnio jeżdżę w trybie normalnym (nie eco mode), samochód nabrał energii, wyższego spalania nie stwierdziłem. W sobotę mogę napisać jakie obroty mam przy tych prędkościach bo w krótką przejażdżkę za miasto robię.
- "europeizacja" - w moim przypadku dostosowania do warunków europejskich nie robiłem wcale, ale przy pierwszym badaniu technicznym zwrócono mi uwagę, że nie mam tylnego światła przeciwmgłowego (odnoszę wrażenie, że poprzedni diagnosta wziął łapę ale to temat nie na forum) - w tej chwili przeciwmgłowe już mam (z wersji europejskiej) - nie wiem czy da się zakodować w systemie, czy konieczne jest włączanie ręczne przełącznikiem na desce)
- z wad to paliwożerność w mieście, ale może ktoś z większym niż ja doświadczeniem rozwinie temat
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 312
Skąd: Toruń
Wysłany: 29-05-2025, 06:02   

hmm ze spalaniem tragedii nie ma , i tak LPG wjeźdża , czyli gra warta świeczki widzę
 
 
Szczykawka 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2020
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2024
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2025, 16:30   

Fred.X napisał/a:
hmm ze spalaniem tragedii nie ma , i tak LPG wjeźdża , czyli gra warta świeczki widzę


wróciłem właśnie z krótkiej przejażdżki. 100 km/h to u mnie 1700 obr/m, 120 - 2000, 140 - 2350 (mniej więcej oczywiście). na zbiorniku gazu (67L) przejechałem głównie w trasie okolice 470 km.
co do gazu - poszukaj dobrego i sprawdzonego gazownika. ja robiłem niby w porządnym warsztacie a po niespełna 12k km 2 wtryski mają korekty prawie maksymalne i jeden jest w połowie - zastanawiam się czy aby przypadkiem wszystkie założone wtryski były w tym samym wieku (miały być nowe).
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-06-2025, 11:28   

Witam, co do tego silnika to mam już drugie auto z tym silnikiem.
Nie będę tu powielał tego co napisali poprzednicy, napiszę na co zwrócić uwagę mając już auto z tym silnikiem:
- Wymiana oleju co 10k km.
- Musowo kontrola luzu zaworowego (zawory dolotowe podlegają regulacji) wg instrukcji co 40k km. W każdym ze spotkanych egzemplarzy luz praktycznie nie istniał. Fabrycznie 0.10mm.
- Wymiana oleju w skrzyni co 60k km.
- Wymiana oleju w reduktorach j/w.
- Co do LPG - uwagę należy zwrócić na wtryski LPG u siebie mam stagowskie ACW031 BFC - nie ma problemu.
- Co do przeróbki na PL, poszukaj na forum nick TOKYO - robi to od A do Z w rozsądnym pieniądzu.
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 312
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-06-2025, 18:43   

Podziękował , o Tokyo to juz wiem od dawna

[ Dodano: 02-06-2025, 18:46 ]
Na LPG latam od 2006 r , także fachowca mam sprawdzonego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.